محمدعلی بهمنی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

شاعران در کرونا امیدبخش باشند/ ماندگاری هنر بخاطر بی‌ریا بودن هنرمند است

یک شاعر و ترانه‌سرا با تاکید براینکه بايستی شاعران در وضعیت شیوه کرونا امیدبخش باشند، گفت: ماندگاری هنر بخاطر بی‌ریا بودن هنرمند است.
کد خبر: ۴۴۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶ - 27February 2021

شاعران در کرونا امیدبخش باشند/ ماندگاری هنر بخاطر بی‌ریا بودن هنرمند استمحمدعلی‌ بهمنی شاعر و ترانه‌سرای مطرح کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با بیان اینکه در تمام زمینه‌های هنری همواره هنرمندان بی‌ریا ماندگار بوده‌اند، اظهار داشت: در طول تاریخ هزاران شاعر فارسی زبان وجود داشته‌اند اما در میان این شاعران نام‌هایی همچون حافظ، سعدی و مولانا ماندگار و برجسته‌ شده است.

وی عنوان کرد: همواره به شاعران توصیه می‌کنم شعر را به نیت تمرین بسرایند نه اینکه برای ارائه در مجالس و محافل، ما باید مقید به تمرین شعر باشیم.

این شاعر و ترانه‌سرا درباره تاثیر شرایط کنونی کرونایی بر محافل شعر گفت: کم‌فروغ شدن محافل ادبی در اوضاع کرونا طبیعی بود اما این محافل با درک صحیحی که از این دوران شکل گرفته است رونق خواهد گرفت.

بهمنی به لزوم امید آفرینی شاعران در وضعیت کنونی اشاره کرد و ادامه داد: در مقطعی شاعران و هنرمندان بخاطر شرایط سخت کرونا فعالیت فیزیکی هنری نداشتند اما در ادامه هنرمندان با وضعیت بیماری کنار آمدند و شرایط بهتر است.

انتهای پیام/ 121‌

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار