امام جمعه موقت گناوه:

استقامت و صبر تمام توطئه‌ها و خواسته‌های نامشروع را خنثی می کند

حجت الاسلام «عبدالعلی بدری» گفت: با استقامت و صبر می‌توان تمام توطئه‌ها و خواسته‌های نامشروع سه کشور عهدشکن انگلیس، آلمان و فرانسه و در رأس آنها شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار را خنثی کرد.
کد خبر: ۴۴۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ - 26February 2021

با استقامت و صبر تمام توطئه‌ها و خواسته‌های نامشروع را خنثی کردبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «عبدالعلی بدری» امام جمعه موقت گناوه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: این دیدار حاوی نکات ارزشمند و بیانات و رهنمون‌های مهم از سوی مقام معظم رهبری است که باید نصب العین همه ما قرار گیرد.

وی گفت: به تعبیر سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که فرمودند مادامی که متحد و پیرو ولایت فقیه باشید کشور شما آسیب نمی بیند و لذا همه مردم و مسئولان باید قدردان نعمت ولایت فقیه باشیم.

بدری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر وحدت و اتحاد بین مسئولان افزود: در سایه وحدت و اتحاد کارها پیش خواهد رفت و نه تنها وحدت بین مسئولان بلکه ملت و مسئولان نیز باید با هم متحد باشند.

امام جمعه موقت گناوه با بیان اینکه همه باید زیر پرچم توحید جمع شده و با اتحاد و یکپارچگی برای خدمت به اسلام و دین خدا و بندگان خدا تلاش کنند گفت: اتحاد و وحدت در کشور ما به خصوص در میان مردم همواره و در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی وجود داشته است و ملت غیور ایران در همه صحنه‌ها و مراحل سخت با حضور خود توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

بدری با اشاره به سفارش رهبری بر توجه به معیشت مستضعفان و اقشار ضعیف جامعه ادامه داد: قوی‌تر شدن مدیریت‌ها، استفاده و تکیه بر توان داخلی و رسیدگی بیشتر به اقشار ضعیف باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و نه تنها مسئولان بلکه مردم و مسئولان همه باید دست به دست هم داده و به اقشار مستضعف کمک کنند.

وی با بیان اینکه صبر و استقامت مسئولان و ملت ایران در برابر سخنان مستکبرانه و طلبکارانه سه کشور عهدشکن انگلیس، آلمان و فرانسه و در رأس آنها شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار از نکات مهم فرمایشات رهبری در این دیدار بود افزود: با استقامت و صبر و بردباری و تدبیر می‌توان تمام توطئه‌ها و خواسته‌های نامشروع این کشورها را خنثی کرد.

وی تصریح کرد: تکیه بر توان داخلی که همواره در طی سالیان متوالی مورد تاکید مقام معظم رهبری است، استفاده از منابع بسیار غنی کشور، فراهم کردن زمینه برای فعالیت جوانان در برهه کنونی ضرورت دارد که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید وافری دارند.

وی با اشاره به مصوبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در متوقف شدن اجرای پروتکل الحاقی گفت: این موضوع بسیار مهم برای کشور ما بسیار مضر بود و به بازرسان امکان بازرسی سرزده از تمام تأسیسات هسته‌ای و گفتگو با دانشمندان و شناسایی و جاسوسی آنها را می‌داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار