مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول خبر داد؛

شرایط بازدید مجازی از دستاوردهای حوزه دفاع مقدس در دزفول

سرهنگ «بهزاد جولایی» گفت: با همکاری جوانان فعال فرهنگی و هنری شهر ‌دزفول، توانستیم شرایط بازدید مجازی از تمام گالری‌ها و محتوای موزه دفاع مقدس را مهیا کنیم تا همه بتوانند به راحتی و از طریق گوشی‌های تلفن همراه از آخرین دستاوردهای حوزه دفاع مقدس بهره‌مند شده و بازدید کنند.
کد خبر: ۴۴۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ - 27February 2021

شرایط بازدید مجازی از دستاوردهای حوزه دفاع مقدس در دزفول

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «بهزاد جولایی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول امروز در جلسه راهبرد فرهنگی چهلمین سالگرد دفاع مقدس از ایجاد بستر مجازی برای بازدید مخاطبان از موزه دفاع مقدس دزفول خبر داد و اظهار داشت: با توجه به بحران ویروس کرونا، کارگروهی تشکیل دادیم تا بتوانیم همزمان با فعالیت‌های فیزیکی و میدانی در بستر فضای مجازی نیز خدمات لازم را به شهروندان ارائه دهیم.

وی افزود: به همین منظور و با همکاری جوانان فعال فرهنگی و هنری شهر مقاوم دزفول، توانستیم شرایط بازدید مجازی از تمام گالری‌ها و محتوای موزه دفاع مقدس را مهیا کنیم تا همه شهروندان و هموطنان عزیز بتوانند به راحتی و از طریق گوشی‌های تلفن همراه از آخرین دستاوردهای حوزه دفاع مقدس بهره‌مند شده و بازدید کنند.

جولایی گفت: مهمترین اولویت ما برای فعالیت در فضای مجازی پرداختن به مهمترین دستاوردهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در چهلمین سالگرد دفاع مقدس برای نسل امروز است که دوران پرافتخار جهاد و ایثار و شهادت را تجربه نکردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار