فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) دشتستان:

شهدا چراغ راه نسل‌های جامعه هستند

سرهنگ غلامپور شهدا را راهنما و چراغ راه نسل‌های جامعه دانست و گفت: شهدای گرانقدر مسیر جامعه را نشان می‌دهند و حضور آنان در شهرستان خیرات و برکات بسیار زیادی به همراه دارد.
کد خبر: ۴۴۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ - 27February 2021

شهدا راهنما و چراغ راه نسل‌های جامعه هستندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، پیکر مطهر شهید گمنام ‌امروز در شهرستان دشتستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت خودرویی تشییع و در دانشگاه آزاد اسلامی برازجان آرام گرفت.

سرهنگ «نعمت‌الله غلامپور» فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) شهرستان دشتستان در این مراسم ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز شهرستان دشتستان به عطر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس معطر شد و مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور برازجان بار دیگر با شهدای والامقام تجدید پیمان کردند.

وی با بیان اینکه این رزمنده هنگام شهادت 19 سال سن داشت گفت: این شهید هشت سال دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه و در عملیات والفجر مقدماتی به شهادت رسیده است.

فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) شهرستان دشتستان شهدا را راهنما و چراغ راه نسل‌های جامعه دانست و متذکر شد: شهدای گرانقدر مسیر جامعه را نشان می‌دهند و حضور آنان در شهرستان خیرات و برکات بسیار زیادی به همراه دارد.

این شهید گمنام با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پس از تشییع در دانشگاه آزاد اسلامی برازجان خاکسپاری شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار