معاون اقتصادی نیروی قدس سپاه پاسداران:

حمایت از گروه‌های جهادی، وظیفه ذاتی سپاه پاسداران است

سردار «رستم قاسمی» گفت: گروه‌های جهادی به‌طور داوطلبانه در حوزه‌های مختلف همچون پزشکی، عمرانی و کمک‌های مؤمنانه در سطح کشور مشغول فعالیت هستند که سپاه پاسداران حمایت‌ از آن‌ها را وظیفه وجودی خود می‌داند.
کد خبر: ۴۴۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ - 27February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «رستم قاسمی» معاون اقتصادی نیروی قدس سپاه پاسداران در همایش ملی «ایران جغرافیای مهربانی» که باهدف تبیین جایگاه گروه‌های جهادی در مهرورزی و محرومیت‌زدایی در سبزوار برگزار شد، با تأکید بر لزوم تقویت گروه‌های جهادی در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم اظهار داشت: سپاه پاسداران هیچ‌گاه از حمایت گروه‌های جهادی دست برنخواهد داشت و با سازمان‌دهی مالی این گروه‌ها تلاش دارد تا از بار مشکلات کشور در حوزه محرومیت‌زدایی بکاهد.

وی افزود: گروه‌های جهادی به‌طور داوطلبانه در حوزه‌های مختلف همچون پزشکی، عمرانی و کمک‌های مؤمنانه در سطح کشور مشغول فعالیت هستند که سپاه پاسداران حمایت‌ از آن‌ها را وظیفه ذاتی خود می‌داند.

معاون اقتصادی نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: افق‌های مدنظر سپاه پاسداران در عرصه خدمت‌رسانی محدود به محرومیت‌زدایی‌های روستایی نمی‌شود و با درگیر کردن پایگاه‌های مقاومت و نیروهای مخلص و مؤمن بسیج در حوادث طبیعی و جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مؤمنانه، تمام توان خود را برای عبور از شرایط موجود و کاستن از آلام معیشتی مردم به میدان آورده است.

وی در انتها ابراز امیدواری کرد: هم‌اینک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صدها طرح کوچک مردم‌یاری را در مناطق محروم در بخش‌های مختلف ساخت مدارس، مساجد، جاده، پل، درمانگاه و بخش‌های کشاورزی بر عهده دارد. هزینه‌ این طرح‌های محرومیت‌زدایی از محل درآمدهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)، بودجه جاری سپاه و کمک‌های دولت تأمین می‌شود و ان‌شاءالله در سایه تلاش پاسداران و بسیجیان و توکل بر خدا، دامنه این خدمت‌رسانی‌ها روزبه‌روز گسترده‌تر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها