فرمانده نهاجا:

نیروی هوایی ارتش اشراف کامل عملیاتی بر منطقه دارد

امیر سرتیپ نصیرزاده گفت: نیروی هوایی به واسطه همت جوانان و علم پیشکسوتان عزیزمان در بهترین شرایط خود قرار دارد و امروزه نیز اشراف کاملی بر فعالیت‌های بیگانگان دارد.
کد خبر: ۴۴۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ - 27February 2021

نیروی هوایی یکی از مؤلفه‌های مهم قدرت کشور است/ نیروی هوایی اشراف کامل عملیاتی بر منطقه داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه در جمع نخبگان وظیفه چهاردهمین دوره جامعه‌پذیری ذخیره‌های نظام اظهار داشت: با تقویت قدرت هوایی می‌توان در سطح بین‌المللی چانه‌زنی‌ها را افزایش و اراده و فشار‌های سیاسی را به دشمنان تحمیل کرد که در این مسیر خوداتکایی در تأمین سامانه‌ها و تجهیزات یکی از اصول اساسی است.

وی افزود: کشور‌های منطقه با عدم تکیه بر خود و امید بستن به خلبانان خارجی و تجهیزاتی که مستشاران بیگانه برای آن‌ها تهیه و نگهداری می‌کنند، دچار اشتباه راهبردی بزرگی می‌شوند؛ زیرا نه‌تنها خودکفا نخواهند شد، بلکه در بلندمدت این نیرو‌های خارجی انگیزه لازم برای جنگیدن و دفاع از کشورشان را نخواهند داشت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: در مواقع بحران و جنگ همه بخش‌ها باید با وحدتی مثال‌زدنی همدیگر را پوشش داده و چالش‌ها را به حداقل برسانیم. وظیفه شما نخبگان در این مورد حیاتی و اساسی است و انتظار می‌رود در آینده بتوانید منسجم و هماهنگ در جهت اعتلای کشور و افزایش مؤلفه‌های قدرت کشور عزیزمان گام بردارید.

امیر نصیرزاده با اشاره به قدرت هوایی جمهوری اسلامی ایران و یادآوری عملیات‌های متعدد و خیره‌کننده نیروی هوایی ارتش تأکید کرد: قدرت هوایی مؤلفه‌های متعددی دارد که نیروی هوایی مقتدر یکی از اجزای قدرت هوایی است و برتری هوایی راهبردی و سیاسی نیازمند همکاری و هماهنگی همه بخش‌های مختلف کشور است. قدرت هوایی جمهوری اسلامی در منطقه اثبات شده است به گونه‌ای که هیچ نیروی هوایی اعم از جنگنده و یا غیر آن بدون اجازه و هماهنگی با ما حق عبور از حاکمیت هوایی ما را ندارد و موارد اندکی که تخطی کردند را در نقاط مختلف شناسایی کرده، به زمین نشانده و برخورد کردیم.

فرمانده نهاجا در پایان با اشاره به تأسیس دانشگاه شهید ستاری نیروی هوایی گفت: بعد از هشت سال دفاع مقدس و به یُمن تأسیس این دانشگاه به دستان مقام معظم رهبری کارکنان و خلبانان زبده‌ای تربیت شده و بحمدالله به واسطه همّت جوانان و علم پیشکسوتان عزیزمان نیروی هوایی در بهترین شرایط خود قرار دارد و امروزه اشراف کاملی بر فعالیت‌های بیگانگان در مناطق مختلف مرزی و فرامرزی داریم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها