مسئول تربیت‌بدنی سپاه امام رضا (ع):

115 هزار مترمربع فضای ورزشی توسط سپاه امام رضا (ع) در استان مدیریت می‌شود

سرهنگ «عباس مشمول» گفت: در 5 سال گذشته، بالغ‌بر 225 فضای ورزشی توسط سپاه استان احداث ‌شده و به بهره‌برداری رسیده و در حال حاضر هم 115 هزار مترمربع فضای ورزشی توسط سپاه امام رضا (ع) در استان مدیریت می‌شود و همه‌روزه در اختیار جوانان علاقه‌مند به ورزش قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۴۴۵۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ - 28February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، سرهنگ «عباس مشمول» مسئول تربیت‌بدنی سپاه امام رضا (ع) در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از اولین پروژه فرهنگی ورزشی در روستای شفیع‌آباد از توابع بخش مرکزی بردسکن که به همت بسیجیان گردان امام حسین (ع) و با مشارکت خیران و خانواده‌های معظم شهدا تکمیل ‌شده، بابیان اینکه در 5 سال گذشته، بالغ‌بر 225 فضای ورزشی توسط سپاه استان ساخته‌شده و به بهره‌برداری رسیده است، ابراز داشت: علاوه بر این تعداد، در حال حاضر 45 مورد دیگر سالن ورزشی در دست‌ احداث است و امیدواریم که در سال آینده با تأمین بودجه لازم و جذب کمک‌های خیرین تکمیل شود و در اختیار آحاد مردم در شهرستان‌های مختلف استان قرار بگیرد.

مشمول افزود: در حال حاضر 115 هزار مترمربع فضای ورزشی توسط سپاه امام رضا (ع) در استان مدیریت می‌شود و در اختیار جوانان علاقه‌مند به ورزش قرار می‌گیرد و در ذیل کارکردهای پیش‌بینی ‌شده برای این سرانه ورزشی، شناسایی استعدادها در رشته‌های مختلف را از اهداف تربیت‌بدنی سپاه در سطح شهرستان‌ها و روستاها تعریف شده که در این راستا، مسابقات ورزشی مختلفی که همه‌ساله به‌صورت عمومی برگزار می‌شود، اهمیت مضاعفی پیدا کرده است.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه امام رضا (ع) با اشاره به ساخت 7 مورد استخر ورزشی در استان ابراز امیدواری کرد: در سال 1400 اکثر پروژه‌های نیمه‌تمام این حوزه شامل سالن‌های ورزشی و تیراندازی، تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. امیدواریم با مشارکت عمومی بتوانیم برای جوانان در این زمان برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی تدارک ببینیم تا درگیر فضاهای غیرورزشی نشوند.

مشارکت حداکثری در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

در ادامه این مراسم سرهنگ پاسدار «هادی نیازی» جانشین لشکر عملیاتی مردم پایه 5 نصر خراسان با تقدیر از مشارکت خانواده‌های معظم شهدا و بسیجیان گردان امام حسین (ع) شهرستان بردسکن در ساخت این مجموعه فرهنگی ورزشی تصریح کرد: اگرچه ایجاد امنیت پایدار در شهرستان‌های مرزی به‌عنوان مأموریت اصلی گردان امام حسین (ع) بردسکن تعریف ‌شده اما نیروهای مخلص و انقلابی این گردان منحصر در این حوزه نیستند و در عرصه‌های دیگر خدمت‌رسانی به مردم هم فعال هستند.

وی تأکید کرد: تعویض و اصلاح شبکه‌های آب‌رسانی در بیش از 10 روستا، مرمت بیش از  100 مسجد روستایی و توزیع هزاران بسته معیشتی و اقلام ضدعفونی و بهداشتی باعث شده تا گردان امام حسین (ع) شهرستان بردسکن یکی از گردان‌های موفق و فعال در لشکر عملیاتی مردم پایه 5 نصر باشد.

جانشین لشکر عملیاتی مردم پایه 5 نصر خراسان با تأکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات سال 1400 گفت:  امروز دشمنان به دنبال این هستند که صف مردم را از صف مسئولان جدا کنند و بر ما واجب است که با مشارکت خود توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

جوانان با سلاح ایمان فاتحان سکوهای افتخار خواهند بود

حجت‌الاسلام «جواد نیک‌بین» نماینده مردم بردسکن، کاشمر، خلیل‌آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی در انتهای این مراسم ابراز داشت: یکی از خواسته‌های جوانان و اهالی این روستا ساخت زمین چمن مصنوعی و نصب دکل مخابراتی بود که به‌زودی حسب دستور استاندار احداث آن در این روستا آغاز می‌شود.

وی  افزود: یکی از 20 مصوبه سفر استاندار به شهرستان بردسکن احداث چمن مصنوعی در روستای شفیع‌آباد بود که امید است با پیگیری مسئولان شهرستان این مهم در سال آینده تحقق یابد.

نیک‌بین، ورزش و بدن‌سازی را امری ضروری و مورد تأکید اسلام خواند و خاطرنشان کرد: امروز جوانان باید بهترین سکوهای علمی و ورزشی جهان را از آن خود کنند زیرا با توجه به ایمان راسخ جوانان به سلاح ایمان این مهم بیش از گذشته ممکن است.

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا و خیران فعال در این پروژه تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها