مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

مکان تدفین شهدای گمنام مرکز معرفت است

سردار «عبدالله ملکی» با بیان اینکه حضور شهدا باعث یک تحول درونی می‌شود، گفت: شهدای خوشنام که در هر مکانی تدفین شوند آن مکان مرکز معرفت می‌شود.
کد خبر: ۴۴۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰ - 28February 2021

مکان تدفین شهدای گمنام مرکز معرفت استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران امروز در مراسم تشییع ۲ شهید گمنام در رامسر با بیان اینکه شهدا استاد دانشگاه شاهد هستند، اظهار داشت: شهدای گمنام ستاره‌های صبر، مقاومت، ایستادگی و حماسه هستند که پس از سال‌ها با پیامی به نام معرفت برمی‌گردند.

وی با بیان اینکه حضور شهدا باعث یک تحول درونی می‌شود، افزود: شهدای خوشنام که در هر مکانی تدفین شوند آن مکان مرکز معرفت می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران در ادامه دلیل تدفین شهدا در مراکز مختلف را نورانیت این شهیدان دانست و افزود: طبق ابلاغ دریافتی، شهیدان خوشنام به دلیل نورانیت، در مکان‌هایی در بین مردم تدفین می‌کنیم تا این نورانیت به جامعه و مردم افزوده شود.

گفتنی است؛ به برکت حضور دو شهید خوشنام در چالوس هفت زندانی سرپرست خانوار جرائم غیر عمد به کمک خیرین به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار