فرمانده نهاجا:

صنایع هوایی ایران خودکفا و برای بخش‌های عملیاتی قابل اتکاست

امیر نصیرزاده با بیان اینکه صنایع هوایی کشور یک صنعت پویا، فعال، مبتکر و خودکفاست، گفت: ما از مرز‌های کشورمان به بهترین شکل و جانانه دفاع خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۴۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲ - 01March 2021

صنایع هوایی ایران خودکفا و برای بخش‌های عملیاتی قابل اتکاستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی در آیین الحاق و تحویل‌دهی انواع هواپیما‌های نظامی ترابری سنگین و بالگرد که صبح امروز با حضور وزیر دفاع در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع برگزار شد، اظهار داشت: اینجا باید از مجموعه صنایع هوایی و کارکنان وزارت دفاع تشکر کنم که همیشه برابر مطالبات و نیاز‌های ما حرکت می‌کنند و بر همین اساس امروز شاهد تحویل‌دهی تعداد متنوعی از هواپیما‌ها و موتور‌ها بودیم.

وی ادامه داد: به فضل الهی صنایع هوایی یک صنعت پویا، فعال، مبتکر و خودکفاست که کاملاً قابل اطمینان و اتکا برای بخش‌های عملیاتی است.

فرمانده نهاجا افزود: در ظاهر کار امروز شاهد تحویل‌های چندین فروند هواپیما و بالگرد بودیم، اما در پس این ماجرا خلاقیت ابتکار و نوآوری را می‌بینیم که با این خلاقیت‌ها بهینه‌سازی و ارتقا داشته‌ایم و البته همکاری با شرکت‌ها دانش‌بنیان که افق‌های روشنی را برای ما به همراه خواهد داشت.

امیر نصیرزاده گفت: تجهیزات تحویل شده امروز توسط وزارت دفاع به نیروی هوایی ارتش و البته افق روشنی که در حوزه فعالیت‌های علمی و پشتیبانی شاهد هستیم، قطعاً در ارتقاء توان دفاعی کشور نقش بالایی دارد و ما از مرز‌های کشورمان به بهترین شکل و جانانه دفاع خواهیم کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش سیاست جمهوری اسلامی ایران را مقاومت فعال دانست و گفت: مقاومت فعال یعنی درجا نزدن و پیشرفت که ما این را به عینه در صنایع دفاع مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار