فرمانده سپاه صاحب الامر(عج):

انقلاب اسلامی توسط بسیج مردمی استمرار یافت

سردار «محمد شاهرخی» گفت: انقلاب اسلامی توسط بسیج مردمی استمرار پیدا کرد لذا بسیج متعلق به قشر خاصی نیست بلکه متعلق به همه است.
کد خبر: ۴۴۵۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲ - 01March 2021

به گزارش دفاع‌پرس در قزوین، سردار «محمد شاهرخی» فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در آیین تجلیل از فرهنگیان فعال استان قزوین در ایام کرونا در اجرای پویش سراسری «لبخند رضایت» اظهار داشت: آموزش و پرورش چراغ تعلیم و تربیت را با شیوه خاص روشن نگه داشته و معلمان ما در ایام کرونا که مشکلات زیادی را برای جهان ایجاد کرد، بسیار خوش درخشیدند.

وی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا که خانواده‌ها دغدغه آموزش فرزندان خود را داشتند با تلاش و جهاد معلمان، آرامش در خانه‌ها ایجاد شد و این جهاد بزرگ، یکی از اصلی‌ترین عوامل امیدافزایی در جامعه بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) ‌قزوین عنوان کرد: کرونا از بُعد روانی تاثیرات زیادی بر جامعه داشته و قطعا خدمات فرهنگیان در این ایام از سوی خداوند اجر مضاعف خواهد داشت.

‌شاهرخی ‌عنوان کرد: ارتباط هدفمندی بین آموزش و پرورش و سپاه و بسیج وجود دارد و با توجه به اقدامات مجاهدانه معلمان بخش عظیمی از فرهنگیان ما بسیجی هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی توسط بسیج مردمی استمرار پیدا کرد لذا بسیج متعلق به قشر خاصی نیست بلکه متعلق به همه است. خط کشی سخت و محدود کننده‌ای ندارد و قریب به اتفاق ملت، بسیجیانی هستند که انقلاب کردند و فرهنگیان و دانش آموزان بخش بزرگی از این بسیجیان انقلابی را تشکیل داده اند.

این مسئول اضافه کرد: اقدامات اقشار بسیج هر روز در حال افزایش است. یکی از این اقدامات اجرای برنامه راهیان نور است که امسال با توجه به شرایط کرونایی ۳۴ هزار نفر در این اردوی مجازی شرکت کردند.

‌شاهرخی گفت: تلاش کنید این ظرفیت را به فرصت تبدیل کنید و در این راستا باید بدانیم که چگونه این ارزشها را به نسل‌های جدید و آینده منتقل کنیم و تجربه ثابت کرده که هر کجا همدلی و همراهی وجود داشته باشد، قطعا موفقیت ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها