دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد با خانواده دو شهید در مهریز

حجت‌الاسلام «زارع» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد به همراه معاونین و رئیس بنیاد شهید مهریز امروز دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹ با حجت‌الاسلام «محی‌الدینی» امام جمعه مهریز دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۴۴۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴ - 01March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «زارع» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد به همراه «آقابزرگی» معاون بهداشت و درمان، «آقابابایی» معاونت حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد و «رضا خانجانخانی» رئیس بنیاد شهید مهریز امروز دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹ با حجت‌الاسلام «محی‌الدینی» امام جمعه مهریز دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد با خانواده دو شهید در مهریز

در ادامه با دو خانواده شهید «ابوالقاسم اکبری» و «علی حاضری» و جانباز «محمدعلی پورباقری» دیدار به عمل آمد و از پروژه زمین موردنظر واگذاری به جامعه هدف مهریز نیز بازدید شد.

حجت‌الاسلام زارع در این دیدار با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند، اظهارداشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: خانواده شهدا سرمایه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و صبر آنان باید برای تمامی خانواده‌ها الگو باشد و امیدواریم بتوانیم پاسدار آرمان‌ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشیم.

وی اظهار داشت: شهدا انسان‌های سرافراز و بزرگواری بودند که تکریم خانواده آن‌ها وظیفه هرفردی است که نسبت به خون شهدا ادای دین می‌کند.

حجت‌الاسلام زارع با اشاره به اینکه دیدار از خانواده شهدا همچنین تقویت روحیه خدمتگذاری را در جامعه دوچندان می‌کند، گفت: رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد با خانواده دو شهید در مهریز

خاطرنشان می‌شود شهید ابوالقاسم اکبری در سال ۱۳۵۰ در مهریز به دنیا آمد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و درسال ۱۳۶۵ به عنوان تک‌تیرانداز در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد با خانواده دو شهید در مهریز

شهید علی حاضری، سال ۶۵ در سن ۲۰ سالگی در عملیات کربلای ۵ شلمچه به شهادت رسید.

جانباز محمدعلی پورباقری، در مرحله دوم عملیات «بیت المقدس»، در تاریخ ۱۹ اردیبهشت در خرمشهر، مجروح شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار