معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد؛

ضرورت رفع مشکلات درمانی و واکسیناسیون ایثارگران در برابر کرونا

«عبدالرضا عباسپور» بر اهمیت واکسیناسیون جانبازان در برابر کرونا، روند خدمت‌رسانی به ایثارگران و لزوم رفع مشکلات درمانی ایثارگران در شهرستان‌های «مریوان» و «بانه» و همچنین ضرورت عقد قرارداد مراکز درمانی این دو شهر با بیمه دی تأکید کرد.
کد خبر: ۴۴۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰ - 01March 2021

ضرورت رفع مشکلات درمانی و واکسیناسیون ایثارگران در برابر کرونابه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «عبدالرضا عباسپور» معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز (دوشنبه) در جلسه شورای اداری استان کردستان، با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای واکسیناسیون جانبازان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران در برابر کرونا، اظهار داشت: طی هماهنگی‌های صورت‌گرفته با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، واکسن کرونا در گام اول برای جانبازان شیمیایی شدید، جانبازان چند عضو قطع، جانبازان قطع نخاع و جانبازان بصیر تزریق خواهد شد.

وی تأکید کرد: هرچه در مسیر تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران تلاش شود، کم بوده و خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران توفیق بزرگی است که خداوند نصیب ما کرده و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

عباسپور همچنین با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان و روسای بیمه دی این استان دیدار و بر اهمیت واکسیناسیون جانبازان در برابر کرونا، روند خدمت‌رسانی به ایثارگران و لزوم رفع مشکلات درمانی ایثارگران در شهرستان‌های «مریوان» و «بانه» و همچنین ضرورت عقد قرارداد مراکز درمانی این دو شهر با بیمه دی تأکید کرد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در این جلسه همچنین خواستار تسهیل در صدور پروانه مرکز جامع توانبخشی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان شد.

عباسپور در ادامه سفر یک‌روزه خود به استان کردستان و در دیدار با تعدادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان سنندج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: شهدا افتخار و آبروی نظام اسلامی هستند و امنیت، عزت و استقلال امروز ما ثمره بزرگواری و جانفشانی آن عزیزان است و خدمت به ایثارگران توفیق الهی و مایه افتخار و مباهات است و باید از فرصت خدمت به بهترین بندگان خداوند به‌خوبی استفاده کرد.

«رضا نجفی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان نیز در این دیدار خانواده‌های معظم شهدا را سرمایه‌هایی ارزشمند برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست و گفت: شهدا با بصیرت و آگاهی مسیر حق را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند.

خاطرنشان می‌شود؛ بازدید از مجتمع توانبخشی ایثار کردستان از دیگر برنامه‌های معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر بود.

وی همچنین با سفر به روستای «دولکرو» (در جاده کامیاران) با خانم «فرشته قشچی» مادر گران‌قدر شهیدان «جبرئیل، صادق و خلیل ورمزیار» دیدار و از وی عیادت کرد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها