آیت‎الله علم‎الهدی در دیدار با سردار کارگر مطرح کرد؛

لزوم ایجاد قطب گردشگری زیارت در مشهد با موزه‌های‎ دفاع مقدس/ نشر ارزش‌های دفاع مقدس زمینه‌ساز ایجاد امید در نسل جوان است

نماینده ولی‎ فقیه در استان خراسان رضوی گفت: حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و انتقال این آثار برای آیندگان بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا به این واسطه می‌توانیم نسل جوان را با رخدادهای جنگ تحمیلی آگاه و آن‌ها را به رشد انقلاب اسلامی امیدوار کنیم.
کد خبر: ۴۴۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳ - 02March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» در دیدار با سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن قدردانی از خدمات خالصانه این مجموعه اظهار داشت: هر ساله زائران زیادی با قومیت‌ها و ملیت‌‌های گوناگون برای زیارت بارگاه مقدس امام رضا (ع) به مشهد سفر می‌کنند.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد ظرفیت‌های لازم برای پذیرایی از زائران علی بن موسی‌الرضا (ع)، ادامه داد: باید تلاش کنیم در شهر امام رضا (ع) موزه‌هایی طراحی کنیم تا برای زائران خارجی قطب گردشگری زیارتی ایجاد شود.

نشر ارزش‎های دفاع مقدس زمینه‎ساز ایجاد امید در نسل جوان است/ لزوم ایجاد قطب گردشگری زیارت در مشهد با موزه‎های‎ دفاع مقدس

نماینده ولی‌ فقیه در استان خراسان رضوی به اثرگذاری موزه‌های دفاع مقدس نیز اشاره کرد و یادآور شد: حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و بیان این آثار برای آیندگان بسیار حائز اهمیت است، زیرا به این واسطه می‌توانیم نسل جوان را به حوادث جنگ آگاه و آنان را به رشد انقلاب اسلامی امیدوار کنیم.

در ابتدای این دیدار سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گزارشی از وضعیت احداث موزه‌های دفاع مقدس در کشور ارائه کرد و گفت: به لطف خدا و مدد شهدا، حفظ آثار دفاع مقدس به‌خوبی صورت گرفته و هشت موزه جدید دفاع مقدس در سراسر کشور افتتاح‌ شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها