جانشین فرمانده سپاه استان قم:

رسانه انقلابی باید جریان‌ساز باشد

«محمدرضا موحد» گفت: رسانه انقلابی باید حضوری جریان ساز و تاثیر‌گذار داشته باشد تا بتواند در جهت آرمان‌های انقلاب حرکت کند.
کد خبر: ۴۴۵۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ - 02March 2021

رسانه انقلابی باید جریان ساز باشدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «محمدرضا موحد» جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک راهبرد جدید حکمرانی را ارائه داد که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، پنج گام دارد و ما در گام سوم که دولت انقلابی است، قرار داریم.

وی با تاکید بر نقش رسانه و فضای مجازی در تبیین آرمان‌های انقلاب، افزود: عاملی که دشمن از آن بیم دارد اسلام انقلابی، رسانه انقلابی، پاسدار انقلابی، حوزه انقلابی و رفتار انقلابی است وگرنه در عربستان نیز اسلام وجود دارد.

موحد ادامه داد: انقلاب اسلامی مهم‌ترین هدفش رساندن پرچم انقلاب به دست امام زمان (عج) است که این لازمه ظهور دولت انقلابی و اتحاد انقلابی بین مردم و مسئولین است.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) بیان کرد: ما امروز باید با هرچه در توان داریم از جمله ابزار رسانه، برای هدایت مردم تلاش کنیم که بتوانند با انتخاب صحیح، شاهد دولت انقلابی باشند و در این زمینه باید مردم را در جهت حضور پرشور در انتخابات تشویق نموده و نیز ضمن معرفی شاخص‌های انتخاب اصلح، توطئه دشمنان را بار دیگر خنثی نماییم.

وی همچنین با اشاره به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه داد: رسانه انقلابی باید حضور جریان ساز و تاثیر‌گذار داشته باشد و تشکیل جبهه ضد صهیونیستی انجام دهد، مفاهیم و معارف اسلامی را تبلیغ کند، با نفاق مبارزه کند و امید آفرینی، مقابله با آرایش جنگی دشمن به خصوص جنگ فرهنگی، ترویج اقتصاد اسلامی و اقتصاد مقاومتی، رصد و مقابله هوشمندانه با تهاجمات فرهنگی، پاسخ به شبهات، تقویت وحدت ملی در جهت آرمان‌های انقلاب حرکت کند.

موحد با اشاره به وظیفه قرارگاه ۱۹ دی و باتوجه به حضور همه جانبه سپاه در همه عرصه‌ها به عنوان دبیر این قرارگاه ابراز داشت: البته سپاه نیز هر چقدر بتواند در عرصه رسانه فعالیت جدی خواهد داشت و در همین راستا نیز باید در فضای رسانه‌ای بتوانیم با توجه به آنکه دشمنان درصدد تخریب چهره شهر مقدس قم هستند، در موضوعات فرهنگی و بخصوص حجاب، بحث فرهنگ سازی و نهادینه شدن تذکر لسانی و اصلاح ظاهری استان قم را شاهد باشیم که این مهم گام بزرگی در تحقق اهداف قرارگاه ۱۹ دی نیز خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار