سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد؛

جان باختن ۸۶ بیمار مبتلا به کرونا/ بهبودی بیش از یک میلیون و ۴۰۶ هزار بیمار

لاری از شناسایی هشت هزار و ۴۹۵ بیمار جدید کووید ۱۹ و جان باختن ۸۶ بیمار طی شبانه‌روز گذشته در کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۴۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ - 02March 2021

جان باختن ۸۶ بیمار مبتلا به کرونا/ بهبودی بیش ازبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (سه‌شنبه) درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کشور اظهار داشت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، هشت هزار و ۴۹۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۷۸۴ نفر از آن‌ها بستری شدند که به این ترتیب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۴۸ هزار و ۱۷۴ نفر رسید.

وی درباره آمار جان‌باختگان نیز گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۶ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۶۰ هزار و ۲۶۷ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۴۰۶ هزار و ۸۴۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

لاری با بیان اینکه سه هزار و ۷۳۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند، افزود: تاکنون ۱۰ میلیون و ۹۷۲ هزار و ۱۰۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۱ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۵۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۵۴ شهرستان در وضعیت آبی هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت اضافه کرد: شهر‌های آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه نیز در وضعیت قرمز قرار دارند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار