مدیر هنری اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه خبر داد؛

درخشش هنرمندان قرارگاه نجف نزسا در اولین جشنواره ملی تئاتر «سنگر»

«آذر آزادی» گفت: گروه تئاتر قرارگاه نجف اشرف نزسا مستقر در کرمانشاه با اثر زیبای «مستر دیفال» در جشنواره ملی تئاتر سنگر خوش درخشیدند و موفق به دریافت دو دیپلم افتخار و تندیس از این جشنواره شدند.
کد خبر: ۴۴۵۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳ - 02March 2021

درخشش هنرمندان قرارگاه نجف نزسا در اولین جشنواره ملی تئاتر سنگرآذر آزادی مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمانشاه اظهار داشت: آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی تئاتر سنگر امروز (سه‌شنبه) با حضور  فرماندهان، مسئولان لشکری و کشوری، خانواده‌های معظم شهدا و هنرمندان تئاتر در سالن مهر حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره انتقال مفاهیم ناب دوران دفاع مقدس در قالب هنر به ویژه هنر تاثیرگذار و پرمخاطب تئاتر به نسلی است که تجربه حضور در آن دوران را نداشته و همچنین این دست جشنواره‌ها باعث تقویت روحیه هنری و فرهنگی در بین یگان‌های مسلح می‏‌شود.

آزادی با بیان این که ۸۶ گروه نمایشی در اولین جشنواره ملی تئاتر سنگر حضور داشته‌اند، تصریح کرد: گروه تئاتر قرارگاه نجف اشرف نزسا مستقر در کرمانشاه با اثر زیبای «مستر دیفال» به کارگردانی «سید سروش پیمبری» و هنرنمایی «کرم خدا امیری»، «غلامرضا مرادی» و با موسیقی «علیرضا امامی راد» موفق به دریافت دو دیپلم افتخار و تندیس از این جشنواره شد.

مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به استمرار و تشدید شیوع ویروس کرونا آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی تئاتر سنگر به صورت مجازی و با بهره‌گیری از ارتباط تصویری (ویدئو کنفراس) و به صورت همزمان در ادارات کل استان‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار