رئیس امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بدون تکریم ایثارگران ممکن نیست

رئیس امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزدبا اشاره به این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بدون تکریم ایثارگران ممکن نیست، گفت: اگر بخواهیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم نیازمند این هستیم تا جامعه ایثارگری خود را حمایت و از آنان الگوگیری کنیم.
کد خبر: ۴۴۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ - 03March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «عبدالخالق جعفری» رئیس امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در جمع ایثارگران شاغل و بازنشسته شبکه بهداشت و درمان مهریز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: ترویج و نهادینه شدن فرهنگ شهید و شهادت رمز بقای نظام اسلامی است و شهدا در هشت سال دفاع مقدس با الگو برداری از این مهم و با تاسی از سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) در برابر دشمن بعثی مقاومت و ایستادگی کردند.

وی با اشاره به این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بدون تکریم ایثارگران ممکن نیست، گفت: اگر بخواهیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم نیازمند این هستیم تا جامعه ایثارگری خود را حمایت و از آنان الگوگیری کنیم.

جعفری همچنین از چاپ چهارمین جلد کتاب خاطرات ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی با عنوان روزگار همدلی خبر داد و افزود: چهارمین کتاب از رزمندگان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به چاپ رسیده است هر کتاب شامل خاطرات ۱۱۰ رزمنده می‌باشد.

وی تاکید کرد: بنا داریم تا هشت جلد کتاب به چاپ برسانیم.

در پایان این نشست از زحمات ایثارگران قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار