در برنامه زنده دلیرستان صورت گرفت؛

روایتگری جانباز سرافراز «احمد خنجری قمی» از عملیات خیبر و بدر + تصاویر

«احمد خنجری قمی» پزشک جانباز ۷۰ درصد لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع)، امشب در برنامه زنده دلیرستان به تشریح گوشه‌هایی از حماسه رزمندگان لشکر در عملیات‌های خیبر و بدر پرداخت.
کد خبر: ۴۴۵۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷ - 03March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «احمد خنجری قمی» پزشک قطع عضو و جانباز ۷۰ درصد گردان سیدالشهدا (ع) از لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع)، امشب با حضور در برنامه زنده دلیرستان، به تشریح گوشه‌هایی از حماسه رزمندگان لشکر در عملیات‌های خیبر و بدر پرداخت.

وی با تحلیلی از وضعیت حمله رژیم بعثی عراق به میهن اسلامی با همدستی ۳۶ کشور و سکوت سازمان ملل در قبال آن، دلایل عملیات برون مرزی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی در عملیات هایی، چون خیبر و بدر را تشریح کرد.

خنجری همچنین خاطراتی از رشادت حماسه آفرینان لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب(ع) بخصوص گردان سیدالشهدا (ع) و سردار شهید مصطفی کلهری و نیز سردار شهید محمد جواد دل آذر فرمانده محور لشکر ۱۷ در سالروز شهادتش، بیان نمود.

خنجری از حلقه محافظان حضرت امام (ره) بود و در طول دفاع مقدس نیز ۱۱ بار مجروح و یک بار نیز از ناحیه دست چپ قطع عضو شده است.

در برنامه دلیرستان همچنین محمد وحیدی از پیشکسوتان یگان دریایی لشکر ۱۷، هدف تشکیل یگان‌هایی دریایی را در تابستان سال ۶۳ تشریح و خاطراتی از شهید حاج اکبر شیرازی فرمانده این یگان و نحوه شهادت شهید محمدحسین ملک محمدی جانشین فرماندهی یگان دریایی را بیان کرد.

روایتگری جانباز سرافراز «احمد خنجری قمی» از عملیات خیبر و بدر/// در حال ارسال عکسروایتگری جانباز سرافراز «احمد خنجری قمی» از عملیات خیبر و بدر/// در حال ارسال عکسروایتگری جانباز سرافراز «احمد خنجری قمی» از عملیات خیبر و بدر/// در حال ارسال عکس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار