رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس:

دفاع مقدس تمام شدنی نیست

«عباس بایرامی» گفت: دفاع مقدس تمام شدنی نیست و نیازمند این است که همه توان‌مان را بگذاریم تا در این حوزه کار بخوبی انجام شود.
کد خبر: ۴۴۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵ - 04March 2021

دفاع مقدس تمام شدنی نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «عباس بایرامی» رئیس سازمان ادبیات، انتشارات و تاریخ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شامگاه چهارشنبه در نشست منطقه‌ای مدیران کل منطقه ۳ که در مازندران برگزار شد، هدف جلسه را انتقال ابتکارات، تجربیات و خلاقیت‌های مدیران بخش‌های مختلف عنوان کرد و اظهار داشت: ماموریت‌های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس باید در سطح شهرستان‌ها هم پیگری شود چرا که دفاع مقدس تمام شدنی نیست و نیازمند این است که همه توان‌مان را بگذاریم تا کار در این حوزه بخوبی انجام شود.

بایرامی ایجاد دفاتر شهرستانی را در همه استان‌ها ضروری دانست و گفت: این ابتکار، یکی از تجربیات خوب استان مازندران بود و جای تقدیر دارد.

رئیس سازمان ادبیات، انتشارات و تاریخ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه استان مازندران استان موفق و پیشتاز در حوزه تدوین نقش جامع استان در دفاع مقدس است، گفت: یکی از برنامه‌های در دست اقدام این سازمان در سال آینده موضوع طرح توسعه دفاع مقدس به صورت جامع بر مبنای پروژه‌های ۶۸ گانه است که یک بخش آن در استان‌ها اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا در استان‌ها کار‌های قابل توجهی در حوزه‌های مختلف از جمله یگانها، زنان، روحانیت و... انجام شد، گفت: استان مازندران با سازماندهی و بکارگیری رزمندگان، پیشکسوتان و فعالان حوزه دفاع مقدس اقدامات خیلی خوبی داشت و توانست جامع‌ترین کار را در این راستا انجام بدهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار