فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در دیدار با رئیس دانشگاه فردوسی:

فعالیت هوشمندانه و علمی سرلوحه کار پلیس است

سردار محمدکاظم تقوی گفت: فعالیت هوشمندانه و علمی سرلوحه کار پلیس است و باید با ارتقای روزافزون دانش کارکنان ناجا، در مسیر دستیابی به یک نیروی انتظامی تخصصی و نخبه حرکت کنیم.
کد خبر: ۴۴۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰ - 04March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی با حضور در دانشگاه فردوسی مشهد، با «محمد کافی» رئیس این دانشگاه دیدار کرد و دو طرف در خصوص راهکارهای سازمان‌دهی همکاری‌ها، بهره‌مندی بهینه از امکانات برای اهداف مشترک و هم‌چنین توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، بین‌المللی و فنی بحث و تبادل‌نظر کردند.

در این دیدار، فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تأکید بر تقویت تخصص محوری و ارتقای علمی پلیس اظهار داشت: فعالیت هوشمندانه و علمی سرلوحه کار پلیس است و باید با ارتقای روزافزون دانش کارکنان ناجا، در مسیر دستیابی به یک نیروی انتظامی تخصصی و نخبه حرکت کنیم.

وی افزود: تثبیت و تقویت ارتباط پلیس رضوی با دانشگاه‌های استان یکی از اولویت‌های فرماندهی انتظامی استان بوده است و هدف از تأسیس کارگروه‌های تخصصی هم متوجه این مسئله است که این ارتباط سازنده حفظ شود و امکانات پلیس به‌صورت هدفمند در اختیار دانشگاه‌ها قرار بگیرد.

تقوی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همواره کنار دانشگاه بوده و با تمام امکانات سعی می‌کند دانشگاه را در رسیدن به اهداف و رسالت‌هایش یاری نماید و این اراده وجود دارد که نگرانی‌های موجود در خصوص تخلفات و جرائم مرتبط با حوزه تحصیلات تکمیلی و مدارک دانشگاهی با هماهنگی کامل حل شود.

وی ادامه داد: تغییرات و تحولات ساختاری در پلیس و ایجاد دفاتر مطالعات و تحقیقات، معاونت اجتماعی و سایر بخش‌ها خود گواه این موضوع است که ارتباط تنگاتنگی با جامعه علمی دانشگاهی کشور ازجمله دانشگاه فردوسی ‌مشهد برقرارشده و  ان‌شاءالله با تدوین و اجرای این تفاهم‌نامه، این تلاش‌ها مضاعف و اثربخش‌تر خواهد شد.

در انتهای این دیدار، محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد نیز ضمن تقدیر از تلاش شبانه‌روزی کارکنان ناجا در برقراری نظم و امنیت تصریح کرد: جامعه دانشگاهیان بالأخص دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه فردوسی مشهد قدردان زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی هستند و بر همین اساس، می‌توان تمام زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه را برای تقویت دانش و اقتدار پلیس به کار گرفت.

شایان‌ذکر است که در انتهای این دیدار، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره پلیس گذرنامه و مهاجرت نیروی انتظامی استان نیز برگزار شد و ضمن تقدیر از تلاش‌های سرهنگ فردین‌نیا، با حکم سردار حسن اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سرهنگ رشادیان به سمت ریاست این اداره پلیس منصوب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها