تحلیلگر مسایل سیاسی عراق:

سکوت الکاظمی آمریکا را علیه حشد شعبی وقیح‌تر می‌کند

الساعدی در یادداشتی گفت: الکاظمی با سکوت در مقابل آمریکا باعث می‌شود تا حملات بیشتری از سوی نظامیان واشنگتن علیه حشد شعبی صورت گیرد.
کد خبر: ۴۴۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ - 05March 2021

سکوت الکاظمی آمریکا را علیه حشد شعبی وقیح‌تر می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس به نقل از المعلومه، محمد کریم الساعدی تحلیلگر مسایل سیاسی در واکنش به تحرکات اخیر عراق و تنش‌های امنیتی بوجود آمده در پی بمباران مواضع مرزی نیرو‌های مقاومت در بوکمال و قائم تاکید کرد که سکوت دولت الکاظمی در مقابل انجام چنین حملاتی باعث وقیح‌تر شدن آمریکا برای انجام حملات بیشتر به حشد شعبی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه جانفشانی‌های حشد شعبی بوده است که تاکنون دولت کشورش را پابرجا نگاه داشته است عنوان کرد که سکوت بغداد در مقابل حملات ارتش آمریکا به مواضع نیرو‌های مردمی عراق نشان دادن نوعی چراغ سبز برای انجام حملات بیشتر است.

الساعدی همچنین افزود: ارتش آمریکا که ید طولایی در ارتکاب جنایت در حق ملت عراق دارد بزودی با دستمایه قرار دادن حملات اخیر به پایگاه نظامی عین الاسد بازهم به مواضع نیرو‌های مردمی (حشد شعبی) حمله می‌کند.

این تحلیلگر مسایل سیاسی در پایان اشاره کرد که سکوت الکاظمی در برابر انجام چنین حملاتی به مثابه چراغ سبز واشنگتن برای اجرای توطئه‌هایی است که هدف آن‌ها پایان حضور حشد شعبی در عراق است. مصطفی الکاظمی باید آمریکا را ملزم کند تا برای انجام هرگونه اقدامی از بغداد مجوز بگیرد و همچنین از حملات پنتاگون به مواضع حشد شعبی جلوگیری کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار