نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

کشورهای اروپای در عمل به تعهدات برجامی نقض عهد کردند

آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» گفت: کشورهای اروپایی و به ویژه آمریکا در عمل به تعهدات برجامی نقض عهد کردند و تا زمانی که در عمل به برجام بازنگردند و به تعهدات خود عمل نکنند، ایران نیز هیچ اقدامی نخواهد کرد.
کد خبر: ۴۴۶۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹ - 05March 2021

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در جمع نمازگزاران بوشهری با اشاره به روز درختکاری، اظهار داشت: با توجه به اینکه استان بوشهر با آلاینده‌های بسیاری روبرروست، باید تدبیری اندیشیده شود تا ضمن حفاظت محیط زیست فضای سبز استان نیز ارتقا سطح یابد.

وی گفت: در راستای حفظ محیط زیست این استان بعنوان ضرورتی بنیادی باید در یک بازه زمانی ۲۰ ساله برنامه ‌ریزی شود.

وی افزود: در این زمینه گروه‌های مردمی، سپاه، بسیج، دستگاه‌ها و مسئولان تلاش کنند تا در قالب یک برنامه ۲۰ ساله قوی محیط زیست استان حفاظت و ارتقا یابد.

صفایی بوشهری با اشاره به نزدیک بودن عید نوروز گفت: در زمان حاضر که شرایط خاص اقتصادی بر زندگی مردم حاکم است، جشن نیکوکاری که کمیته امداد متولی آن است، می‌تواند در بهبود رفاه خانواده‌های نیازمند در این ایام کمک کننده باشد.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: بنابراین لازم است مردم همانگونه که در رزمایش مواسات حماسه آفریدند بار دیگر نیز به یاری خانواده‌های نیازمند در میان خویشان و سپس از طریق کمک به کمیته امداد بپردازند.

وی همچنین با اشاره به روز ۱۶ اسفند به عنوان روز قرآنی بوشهر، اظهار کرد: بوشهر از دیرباز استان قرآنی بوده است و در سال‌های اخیر با تنظیم سند قرآنی تجلی فوق‌العاده‌ای در عرصه قرآنی داشته و بارها در کشور تجلیل شده است.

صفایی بوشهری بار دیگر بر سیاست مستحکم جمهوری اسلامی ایران در قبال برجام تاکید کرد و افزود: کشورهای اروپایی و به ویژه آمریکا در عمل به تعهدات برجامی نقض عهد کردند و تا زمانی که در عمل به برجام بازنگردند و به تعهدات خود عمل نکنند، ایران نیز هیچ اقدامی نخواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها