وصیتنامه شهید «طوفان‌علی جهان‌ديده»؛

در راه حق از صرف كردن مال و جان خودتان كوتاهی نكنيد

شهید «طوفان‌علی جهان‌ديده» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: دنيا ارزش آن ندارد كه جذب دنيا شويد پس چه بهتر كه از صرف كردن مال و جان خودتان در راه حق كوتاهی نكنيد تا در نزد خدا روسفيد باشيد.
کد خبر: ۴۴۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۴ - 13April 2021

در راه حق از صرف كردن مال و جان خودتان كوتاهی نكنيد   // ممنونم بابت راهنمایی و کمکتون//به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «طوفان علی جهان ديده» در 21 شهریور 1347 در بوشهر شهرستان دشتستان دیده به جهان گشود و در 27 فروردین سال 1366 در منطقه شلمچه شهد شیرین شهادت را نوشید.

وصیتنامه شهید 

بسم الله الرحمن الرحيم

سلام و درود بی كران بر رسولان و پيامبران خدا و ائمه معصومين و همچنين مهدی موعود (عج) و نائب بر حقش امام خمينی و همچنين سلام بر شهدای راه حق در صدر اسلام باد. سپاس خدای را كه مرا از نعمات بی كران خويش را بر خوردار ساخت و توفيق به من داد كه بتوانم در جبهه حق عليه باطل حضور يابم.

و خدا را شكر می نمايم كه در سرنوشت ساز ترين موقعيت زمانی قرار گرفتيم كه تخت و تاج ستم كاران به دست سلحشوران و انقلاب گران به رهبری امام خمينی بر چيده شد و دست ستم كاران گيتی از سلطه بر مستضعفان كوتاه شد.

و اما پيام من به شما امت حزب الله كه قدر اين امام بزرگوار را بدانيد و امر او را اطاعت بفرمائيد و اين را بدانيد كه دنيا گذرگهی بيش نيست و مبادا به دام بيفتيد، سعی كنيد جز توشه آخرت چيزی از دنيا بر نداريد. تا می توانيد از اسلام و قرآن دفاع كنيد و بر خدا توكل كنيد كه همانا خداوند متوكلين را دوست می دارد.

مبادا از شهيد دادن در راه حق دل سرد شويد، هر دردی دوايی دارد و تنها كاری كه در هنگام معصيت بايد انجام داد اتكا بر خداست و با ذكر نام خدا دل هايتان را آرامش دهيد.

بيشتر تكيه‌تان بر روی جوانان باشد؛ زيرا حساس ترين موقعيت در زندگی انسان همين مرحله است و اگر جوانان خدای ناكرده به طرف عادت های پست غربی ها كشيده شوند شكست كشور حتمی است.

دنيا ارزش آن ندارد كه جذب دنيا شويد پس چه بهتر كه از صرف كردن مال وجان خودتان در راه حق كوتاهی نكنيد تا در نزد خدا روسفيد باشيد. بيش از اين حرفی ندارم و از پدر و مادرم می خواهم كه مرا ببخشند؛ زيرا زحمات زيادی به خاطر من تحمل كرده اند و از خدای بزرگ برای آنان طلب خير و تحمل می‌نمايم.

می‌دانم كه از دست دادن فرزند مشكل است ولی به خاطر خدا و برای خدا تحمل كنيد تا ان‌شاءالله در روز قيامت با شيعيان حضرت علی (ع) محشور شويد و شفاعت آن‌ها شامل حالمان شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها