مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد؛

جلوگیری از تعطیلی ۱۰۰ کارخانه در استان مرکزی در طرح شهید برونسی

سرهنگ پاسدار «محسن ربیعی» گفت: در سال ۹۹ با پیگیری‌ها و تلاش‌های کارگران بسیجی و با تاسی از فرهنگ جهادی و بسیجی این سازمان موفق به جلوگیری از تعطیلی ۱۰۰ کارخانه در سطح استان شد.
کد خبر: ۴۴۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴ - 07March 2021

جلوگیری از تعطیلی ۱۰۰ کارخانه در استان مرکزی در طرح شهید برونسی

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «محسن ربیعی» مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی در حاشیه جلسه هیئت اندیشه‌ورز این سازمان با حضور جامعه کارگری استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی، کارگران همواره به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار و نقش آفرین در تاریخ ۴۲ ساله انقلاب مطرح بودند و در عرصه‌های مختلف نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند.

وی افزود: امروز در شرایط جنگ اقتصادی دشمن به دنبال ضربه زدن به اقتصاد کشور است که یکی از هم رویکرد‌های اصلی آن‌ها تعطیلی کارخانه‌ها و تولید کشور است که اینجا نقش مهم و کلیدی کارگران اهمیت پیدا می‌کند.

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: کارگران به عنوان سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی مهمترین مانع تحقق اهداف دشمن شده در جنگ اقتصادی هستند و در طول این سال‌ها همواره نقش اساسی در رونق اقتصادی ایفا کرده اند.

وی بیان کرد: بزرگترین الگوی کارگران دفاع مقدس و تفکر بسیج است که با تاسی از این دو فرهنگ مهم و حیاتی توانسته اند در این سال‌ها خوش بدرخشند و تفکر بسیجی در وجود کارگران توانسته این قشر زحمتکش در جامعه را همواره عزتمند و سرافراز نشان دهد.

ربیعی با تأکید بر اینکه امروز کارگران میان داران اصلی خنثی سازی تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان در حوزه اقتصاد هستند، افزود:بسیج کارگری به عنوان یار و پشتیبان اصلی این قشر زحمتکش همواره آن‌ها را حمایت خواهد کرد و برنامه‌های محوری این سازمان رفع دغدغه‌های این عزیزان است.

وی بیان کرد: امروز لازمه رفع برخی از مشکلات کلیدی در حوزه تولید طنین انداز شدن تفکر بسیجی و جهادی در فعالیت‌ها است که اگر تحقق پیدا کند قطعا معجزه آفرین خواهد شد.

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه طرح شهید برونسی با محوریت رفع موانع تولید و مشکلات جامعه کارگری یکی از برنامه‌های سازمان بسیج کارگری است، گفت: با استفاده از ظرفیت‌های بسیج و مردم این طرح اجرا می‌شود و تیم‌های تخصصی کارآمدان، تولید یاران، سفیران و رصد گران در زیرمجموعه طرح شهید برونسی فعالیت می‌کنند که مشکلات به طور جزئی مورد پایش قرار می‌گیرند و برای رفع آن‌ها با استفاده از همه ظرفیت‌ها اقدام می‌کنیم.

وی گفت: در سال جهش تولید اجرایی شدن طرح شهید برونسی در کشور و استان مرکزی آثار و برکات بسیار زیادی به همراه داشت و یکی از اولویت‌های مهم در مجموعه بسیج کارگری به شمار می‌رفت و امروز نتایج این طرح با برکت به وضوح در سطح استان قابل مشاهده است.

ربیعی اضافه کرد: در سال ۹۹ با پیگیری‌ها و تلاش‌های کارگران بسیجی و با تاسی از فرهنگ جهادی و بسیجی این سازمان موفق به جلوگیری از تعطیلی ۱۰۰ کارخانه در سطح استان شد که حمایت از این ۱۰۰ کارخانه منجر به تثبیت بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ شغل مستقیم شد که این طرح همچنان با قوت پیگیری و دنبال خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مشکلات تامین نقدینگی و سرمایه، تامین مواد اولیه، معوقات تسهیلات و مشکلات بیمه‌ای از مهمترین مشکلات کارخانه‌های تولیدی هستند و امیدواریم با حمایت‌های بیشتر مسئولین این مشکلات برطرف شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها