مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

ادارات در تدوین دانشنامه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد همکاری کنند

سرهنگ امیرعباس آسمند از نهادها، سازمان‌ها و ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد خواست به منظور تسریع در تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس، همکاری‌های خود را افزایش دهند.
کد خبر: ۴۴۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶ - 07March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست گزارش عملکرد فاز سوم دانشنامه استانی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مجری طرح برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به اهمیت دانشنامه استانی دفاع مقدس، اظهار داشت: این دانشنامه ماندگارترین سند تاریخی دفاع مقدس استان خواهد بود و گامی موثر در معرفی نقش استان در دوران دفاع مقدس است.

وی تدوین دانشنامه دفاع مقدس را نیازمند مشارکت و همکاری همه دستگاه­‌ها و نهادهایی دانست که در دوران دفاع مقدس نقش‌­آفرین بودند و افزود: این دانشنامه تاکنون در سه فاز وارد مرحله اجرایی شده و قرارداد فاز چهارم آن نیز در آینده‌ای نزدیک منعقد می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از نهادها، سازمان‌ها و ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد که در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرین بودند، خواست به منظور تسریع در تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس، همکاری‌های خود را افزایش دهند.

«محمدمهدی روشنفکر» مجری طرح دانشنامه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با بیان اینکه کار تدوین مقالات علمی دانشنامه در حال انجام است، گفت: تعدادی از مقالات نیز مورد تایید نهایی قرار گرفته است.

وی عدم همکاری مطلوب ادارات و نهادهای موضوع طرح را از مهم‌ترین مشکلات سد راه دانشنامه استانی دفاع مقدس دانست و خواستار افزایش‌ همکاری‌ها در این زمینه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار