مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه می‌دارد

حجت‌الاسلام سیاوش علیزاده خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس را سرمایه‌‌های ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: تکریم این عزیزان، فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه می‌دارد.
کد خبر: ۴۴۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵ - 07March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست هماهنگی به منظور فراهم کردن مقدمات اجرای برنامه‌های سال 1400 در حوزه نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز برگزار شد.

در این نشست در خصوص نحوه اجرای برنامه‌های مشارکتی سال 1400 از جمله دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان روحانی بحث و تبادل‌نظر شد.

حجت‌الاسلام «سیاوش علیزاده» مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار داشت: تکریم خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان و برگزاری یادواره‌های شهدا کمترین کاری است که می‌توان در برابر جانفشانی و ایثارگری‌‌های این عزیزان انجام داد.

وی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس را سرمایه‌‌های ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی دانست و افزود: تکریم این عزیزان، فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه می‌دارد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از همه نهادها و اداراتی که در طول یک سال گذشته در اجرای برنامه‌های حوزه روحانیت همکاری داشتند تقدیر کرد و خواستار ادامه این همکاری‌ها در سال آینده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها