نماینده ولی فقیه در مازندران:

انقلاب اسلامی قدرت انتخاب را فراهم کرده است

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: انقلاب اسلامی فرصت حضور مردم و تصمیم‌گیری مردم و قدرت انتخاب را فراهم کرده است و شکر این نعمت در انتخاب اصلح است.
کد خبر: ۴۴۶۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵ - 08March 2021

انقلاب اسلامی فرصت تصمیم‌گیری مردم و قدرت انتخاب را فراهم کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران شامگاه دوشنبه در دیدار اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای مازندران با بیان اینکه دوام نظام به حضور و بروز مردم است، اظهار داشت: این انقلاب مشروعیت فقهی و الهی خود را از بعثت و غدیر و الگوی خود را از عاشورا و قدرت و اقتدار و صلابت را از مردم گرفته و فلسفه و معنا و مفهوم خود را از انتظار گرفته است.

وی افزود: انقلاب فرصت حضور مردم و تصمیم‌گیری مردم و قدرت انتخاب را فراهم کرده است و شکر این نعمت در انتخاب اصلح است.

محمدی لائینی ادامه داد: اگر انتخابات حداکثری و همگانی داشته باشیم و دشمن ببیند ملت پای نظام و انقلاب خود ایستاده است ناامید می‌شود و از فشارها و تحریم‌ها مایوس خواهد شد.

امام جمعه ساری گفت: آنچه شما باید جدی بگیرید همین نظارت است، نباید چشم‌ها را روی هم گذاشت و تائید صلاحیت کرد که مشکلات زیادی را برای ما ایجاد خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: بررسی درستی داشته باشید و کسانی را تائید کنید که واقعا صالح و اصلح باشند ولو تعدادشان زیاد نباشد. اگر شما کار خود را جدی نگیرید در فسادهای بعدی اینها سهیم خواهید بود.

وی با بیان اینکه در تائید صلاحیت‌ها علاوه بر سوابق فرد، سوابق خانوادگی او را هم ببینید، اظهار کرد: تسلیم فشارهای دیگران نشوید و بدون فشار و نظر و تعصبات و روابط به بررسی صلاحیت بپردازید.

محمدی لائینی گفت: باید بررسی شود چرا حوزه شوراهای اسلامی دچار لغزش می‌شوند، آیا همه به ضعف اشخاص مربوط می‌شود یا ساختار و قوانین و مقررات هم بستر فساد را ایجاد کردند؟ واقعا بررسی شود و ساختارها را اصلاح کنید.

امام جمعه ساری عنوان کرد: روی هزینه کردهای انتخاباتی دوره‌های قبل و این دوره نامزدین باید حساس شد، کسانی که هزینه‌های زیادی در انتخابات می‌کنند نشان دهنده آن است که آن نامزد برای خود محاسبات اقتصادی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها