امام جمعه گناوه:

بی‌مبالاتی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی باعث فشار مضاعف بر کادر درمان می‌شود

حجت الاسلام «سید عبدالهادی رکنی حسینی» گفت: بی‌مبالاتی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی باعث فشار مضاعف بر کادر درمان می‌شود و از مردم انتظار داریم نسبت به رعایت موازین بهداشتی به جد پای‌بند باشند.
کد خبر: ۴۴۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲ - 08March 2021

بی‌مبالاتی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی باعث فشار مضاعف بر کادر درمان می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سید عبدالهادی رکنی حسینی» امام جمعه گناوه امروز در مراسم اهدا پرچم متبرک آستان قدس رضوی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهر اظهار داشت: اهدا پرچم متبرک امام رضا (ع) مایه خیر و برکت برای همه ما خواهد بود.

وی گفت: بی‌مبالاتی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی باعث فشار مضاعف بر کادر درمان می‌شود و از مردم انتظار داریم نسبت به رعایت موازین بهداشتی به جد پای‌بند باشند.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و قرار گرفتن در آستانه تعطیلات نوروز همه باید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را همچنان رعایت کنند از تلاش همه کسانی که در مقابله با شیوع کرونا تلاش می‌کنند به ویژه کادر درمان شهرستان که از ابتدای شیوع ویروس در حال خدمت رسانی به بیماران و مردم هستند تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار