جراحت شدید 2 جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه دو جوان دیگر فلسطینی را به ضرب گلوله بشدت زخمی کردند.
کد خبر: ۴۴۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ - 09March 2021

جراحت شدید 2 جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، دو شهروند فلسطینی شامگاه دوشنبه در جنوب کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیستی زخمی شدند.

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، «احمد صلاح» فعال مقاومت مردمی برابر اشغالگری اسرائیل در شهرک الخضر استان بیت لحم در جنوب کرانه باختری گفت: واحدی از ارتش اشغالگر به سمت دو جوان فلسطینی در نزدیکی دیوار حائل اسرائیل در این شهرک تیراندازی کرد.

صلاح گفت که جمعی از هموطنان فلسطینی دو جوان زخمی را برای درمان به بیمارستان منتقل کردند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز اعلام کرد که ارتش صهیونیستی به سمت دو جوان فلسطینی در بیت لحم تیراندازی کرد با این ادعا که این دو جوان به سمت یک خودروی اسرائیلی کوکتل مولوتوف پرتاب کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی به طور مداوم فلسطینی‌ها در مناطق مختلف کرانه باختری و نزدیکی مرز با نوار غزه را هدف تیراندازی قرار می‌دهد و ادعا می‌کند که آنها قصد انجام حملاتی علیه اسرائیلی را داشتند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح روز دوشنبه همچنین به سمت یک جوان فلسطینی در شمال شرق کرانه باختری تیراندازی کرد و مدعی شد که وی قصد داشته با سلاح سرد به نیروهای این رژیم در جنوب شرقی شهر جنین حمله کند.این جوان فلسطینی به دلیل جراحت شدید به بیمارستان منتقل شد.

ارتش رژیم صهیونیستی سحرگاه روز دوشنبه موج گسترده‌ای از بازداشت‌ها را در شمال کرانه باختری آغاز کرده بود.

انتهای پیام/411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار