پیام تبریک دریادار سیاری به مناسبت روز ملی راهیان نور؛

راهیان نور بهترین روش برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی تأکید کرد: راهیان نور به‌عنوان یک ابزار و الزام فرهنگی، عامل مهمی در جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و بهترین روش برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۴۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶ - 09March 2021

پیام تبریک امیر دریادار سیاری به مناسبت روز ملی راهیان نوربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی فرارسیدن روز ملی راهیان نور را به سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» تبریک گفت.

 متن این پیام بدین شرح است:

هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه زمانی نیست؛ گنجینه عظیمی است که تا مدت‌های طولانی ملت ما می‌تواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند، مصرف کند و سرمایه‌گذاری کند.
فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)

همرزم ارجمند؛ سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر
ریاست محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم؛

دوران هشت سال دفاع مقدس، تاریخی عبرت‌آموز و ماندگار از ایثار و رشادت مردم ایران اسلامی است که برای همیشه جاودانه خواهد ماند. بهره‌برداری از این حادثه تاریخی و عبرت‌آموز و ثروت بی‌پایان نیازمند بکارگیری فناوری مناسب و برنامه‌ریزی صحیح است که راهیان نور به‌عنوان یک ابزار و الزام فرهنگی، عامل مهمی در جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و بهترین روش برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس است و به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) «کاروان‌های راهیان نور فناوری استخراج معادن طلا هستند.»

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، فرارسیدن بیستم اسفندماه، روز ملی راهیان نور را به جنابعالی و تمامی راویان حماسه‌آفرینی‌های هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال توفیق تداوم خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار دکتر حبیب‌الله سیاری

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار