استاندار کرمانشاه:

بانوان در دفاع مقدس نقش پررنگ و تاریخ‌سازی داشتند

«هوشنگ بازوند» گفت: بیش از ۲۵۰ هزار شهید دفاع مقدس در دامن زنان ایرانی تربیت شده بودند، به همین دلیل بانوان در دفاع مقدس نقش پررنگی داشتند و تاریخ‌سازی کردند.
کد خبر: ۴۴۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ - 09March 2021

بانوان در دفاع مقدس نقش پر رنگی و تاریخ سازی داشتندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه امروز در مراسم تجلیل از زنان شهیده، جانباز و آزاده تحت عنوان کنگره لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بانوان در دفاع مقدس نقش پر رنگی داشتند و تاریخ سازی کردند و بیش از ۲۵۰ هزار شهید دفاع مقدس در دامن زنان ایرانی تربیت شدند.

استاندار کرمانشاه گفت: بعد از ۴۲ سال از انقلاب با وجود فشار‌های دشمنان به سرکردگی آمریکا، شاهد بالندگی فرزندان انقلابی هستیم که در دامن زنان ایرانی تربیت شده‌اند.

بازوند با اشاره به رتبه اول و دوم کشوری استان در آمار زنان جانباز و شهیده گفت: این شاخص‌ها نشان دهنده حضور پررنگ زنان کُرد در دفاع از انقلاب است.

در پایان این مراسم از خانواد شهیدان شیردل، زمانی، موسوی، گودینی و باقری و نیز خانم‌های جانباز نجفی و جعفربیگی تقدیر به عمل آمد.

طبق آمار استان کرمانشاه هزار و ۱۱ شهید و هزار و ۸۰۶ جانباز زن دارد. این استان در مجموع ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۲۲ هزار جانباز و هزار و ۸۰۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها