سخنگوی سازمان بسیج رسانه مازندران:

جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» فرصتی برای تکریم خبرنگاران است

«حسین زحمتکش» در پیامی به مناسبت برگزاری آپین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» گفت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر فرصتی برای گردهمایی اصحاب رسانه و کمک به ارتقای سطح کیفی تولید آثار رسانه‌ای و تکریم جایگاه خبرنگاران، روزنامه نگاران، عکاسان و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی است.
کد خبر: ۴۴۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷ - 10March 2021

جشنواره رسانه‌ای ابوذر فرصتی برای تکریم خبرنگاران و کمک به ارتقای سطح کیفی آثار رسانه‌ایبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «حسین زحمتکش» سخنگوی سازمان بسیج رسانه مازندران در پیامی از حضور گسترده خبرنگاران و اهالی رسانه استان در دومین جشنواره رسانه «ابوذر» قدردانی کرد.

این پیام به شرح ذیل است:

بسم رب القلم

انتقاد یک عمل دوستانه است، عمل خصمانه نیست؛ وقتی شما انتقاد میکنید یک عمل دوستانه است. رهبر معظم انقلاب

سازمان بسیج رسانه مازندران در راستای هدف ترسیم شده خویش که بسیج تمامی رسانه‌ها است، هر سال اقدام به برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های متعددی می‌کند که یکی از آن ها، جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.

استان مازندران نیز که از لحاظ تعدد خبرنگاران و رسانه‌ها جزو استان‌های برتر کشور است این عزم را در مدیران سازمان بسیج رسانه مازندران به وجود آورد تا گام‌های جدی در تکریم جایگاه اصحاب رسانه استان بردارند.

جشنواره رسانه‌ای ابوذر فرصتی برای گردهمایی اصحاب رسانه و بررسی آثار همکاران پرتلاش رسانه‌ای استان است و تمام تلاش مدیران سازمان بسیج رسانه مازندران کمک به ارتقای سطح کیفی تولید آثار رسانه‌ای و تکریم جایگاه خبرنگاران، روزنامه نگاران، عکاسان و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی است.

دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در مازندران نیز با توجه به موارد فوق برگزار شد و یقینا هر جشنواره و برنامه‌ای در حوزه رسانه‌ای نقاط ضعف و قوتی دارد که جشنواره ابوذر نیز از آن مستثنی نیست.

ما با روی گشاده و با افتخار پذیرای تمامی نقد‌هایی که به نحوه برگزاری جشنواره شده است، هستیم و بابت تمامی ابراز لطف و تقدیر همکاران رسانه‌ای نیز ممنون داریم.

امید است سال آینده، این جشنواره را با کیفیتی بهتر از امسال برگزار کنیم، یقیناً مدیران این سازمان تلاش‌شان را در جهت رفع و کاهش کاستی‌های جشنواره جزم و نقاط قوت آن را تقویت خواهند کرد.

امیدواریم که خدای متعال این توفیق را به ما بدهد که هرسال بتوانیم با برگزاری برنامه‌های متعدد و متنوع، قدردان زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی اصحاب رسانه در عرصه اطلاع رسانی به مردم شریف ایران اسلامی به خصوص مازندرانی‌های سرافراز باشیم.

و من الله توفیق

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار