نماینده ولی فقیه در بوشهر:

ظهور حضرت مهدی (عج) پایان جنایت صهیونیسم بین‌الملل و جهان استکبار است

آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» گفت: ظهور حضرت مهدی (عج) پایان ظلم و جنایت صهیونیسم بین‌الملل و جهان استکبار است.
کد خبر: ۴۴۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰ - 28March 2021

ظهور حضرت مهدی (عج) پایان جنایت صهیونیسم بین‌الملل و جهان استکبار استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، امروز در نشست خبری در فضای مجازی، با تبریک میلاد امام زمان (عج) اظهار داشت: ساحت حضرت حجت بن‌الحسن (عج) عصاره جمیع انبیا و اولیا خدا است.

وی با بیان اینکه حضرت مهدی (عج) واسطه فیض نظام تکوین و حافظ نظام تشریح است گفت: همه ادیان الهی بشارت دهنده ظهور منجی عالم بشریت (عج) هستند؛ چراکه مهدی موعود (عج) نجات دهنده جهان از ظلم و فساد است.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر مقابله با ظلم و فساد و برپایی عدالت جهانی تصریح کرد: حضرت مهدی (عج) ایجاد کننده تمدن جهانی اسلام، حاکمیت معنویت و برپایی عدالت و محو کننده ظلم و فساد همه جانبه است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه نابودی ظالمان و جنایتکاران از آثار ظهور حضرت مهدی (عج) است افزود: ظهور حضرت مهدی (عج) سرآغاز آن با نابودی صهیونیسم بین‌الملل و پایان آن با حاکمیت حکومت اسلامی بر تمامی جهان است.

وی حضرت مهدی موعود (عج)  را ناجی جهان از ظلم و فساد دانست و گفت: جبهه متخاصم در مقابله با حضرت مهدی (عج) همین جبهه استکبارستیزی است و به سرکردگی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و کشورهای هم‌سو با آنهاست.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، حضرت مهدی (عج) را احیاکننده آموزه‌های تمامی ادیان الهی و برپا دارنده نظام جهانی و اسلامی دانست و تصریح کرد: وظیفه تمامی رهروان راه مهدویت ایمان، تقوا، اخلاق، مجاهدت، ولایتمدار بصیرت، استکبارستیزی، گسترش و نهادینه کردن فرهنگ مهدوی است.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر نابودی استکبار جهانی تصریح کرد: ظهور حضرت مهدی (عج) یعنی پایان ظلم و جنایت صهیونیسم بین‌الملل و جهان استکبار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار