ساخت مستند تلویزیونی «سید عمار» در خوزستان

مستند تلویزیونی «سید عمار» با تصویربرداری و صدا‌برداری «محمدناصری»، تدوین «نهال سندان» و نظارت کیفی سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان و با حمایت‌های مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان در حال تولید است.
کد خبر: ۴۴۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ - 03April 2021

ساخت مستند تلویزیونی «سید عمار» در خوزستان«منوچهر برون» تهیه کننده سیمای خوزستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز‌ از ساخت مستند «سید عمار» خبر داد و اظهار داشت: مستند تلویزیونی «سید عمار» با تصویربرداری و صدا برداری «محمدناصری»، تدوین «نهال سندان» و نظارت کیفی سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و با حمایت‌های مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان در حال تولید است.

وی افزود: این مستند تلویزیونی که بخش اعظمی از آن در جوار شهدای گمنام اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضبط شده، بزودی از شبکه استانی خوزستان و شبکه‌های مستند پخش می شود.

برون گفت: این مستند که مطالبه بسیاری از فرماندهان و همرزمان این شهید بارز خوزستانی بود به خصوصیات شاخص و مقاطعی از زندگی و فعالیت های شهید «عمار موسوی» می پردازد.

مدافع حرم «سید عمار موسوی» پنجم مرداد 1366 در شهر اهواز و در خانواده‌ای فرهنگی و متدین به دنیا آمد. پدرش دبیر بود و در دوران تحصیل، دانش‌آموز و دانشجویی ممتاز و سخت‌کوش بود. با این حال، عشق به جهاد و شهادت، او را به سمت سپاه هدایت کرد. احساس مسئولیت و روحیه جهادی و انقلابی‌اش پای او را نیز به جبهه مقاومت کشاند.

سیدعمار سرانجام در تاریخ 20 فروردین 97 در آخرین ماموریت خود در فرودگاه نظامی تی‌فور واقع در استان حمص سوریه، هدف حمله موشکی رژیم ‌اشغالگر صهیونیستی قرار گرفت و به شهادت رسید. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار