دیدار مسئولین قرارگاه شهید «سلیمانی» با خانواده‌های شهدا در میبد

مسئولین قرارگاه شهید سلیمانی شهرستان میبد با حضور در منزل ۵ تن از شهدای این شهرستان از صبر و پایداری آن‌ها تجلیل کردند.
کد خبر: ۴۴۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳ - 03April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، مسئولین قرارگاه شهید «سلیمانی» شهرستان میبد با حضور در منزل خانواده‌های شهیدان «جمال برزگری‌خانقاه»، «محسن بیکی‌ده‌آبادی»، «محمدعلی قیاسی‌محمودآبادی»، «محمدتقی محسنی‌فر» و شهید «رضا محسنی‌فر» دیدار و از صبر و پایداری آن‌ها تجلیل کردند.

حجت الاسلام «حسین کارگر» مسئول قرارگاه سردارسلیمانی شهرستان میبد گفت: قرارگاه نهضت خدمت رسانی شهید سردار سلیمانی در راستای پاسداشت فرهنگ ایثار، رشادت‌ها، استقامت و صبوری خانواده‌های معزز شهداء و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز، در حرکتی عمومی و با همکاری دفتر امام جمعه محترم، فرمانداری، بنیاد شهید و حمایت‌های بی دریغ مادی و معنوی سپاه و بسیج اقدام به بازدید و سرکشی از خانواده‌های این عزیزان کرد.

کارگر گفت: در همین راستا حوزه‌های بسیج و پایگاه‌های مناطق مختلف شهر و با حضور پاسداران و بسیجیان و روحانیون هر محل، در طول ایام تعطیلات سال نو و در مناسبت‌ها و اعیاد شعبانیه نیز به تمامی خانواده‌های شهداء سر زده و از آن‌ها تجلیل و قدردانی به عمل آوردند.

وی افزود:در این دیدار‌ها، از طرف مسئولین شهر و حضرت آیت الله «اعرافی» با اهدای هدایایی از خانواده‌های محترم دلجویی شد و مسئولین قرارگاه پیام امام جمعه را به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس ابلاغ کردند.

کارگر خاطرنشان کرد: دیدار با جانبازان، رزمندگان، فرماندهان و پیشکسوتان جبهه و جنگ و تعامل سازنده و ارزشمند با آن‌ها را از دیگر برنامه‌های قرارگاه عنوان کرد.

این شهدا درمناطق سردشت، شلمچه، خرمشهر و منطقه حاج عمران به درجه والای شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار