تکریم مدیرکل بنیاد شهید مازندران از والدین شهیدان «حجازی»

حجت الاسلام «جواد یوسف‌پور» با حضور در منزل شهیدان «سید مهدی، سید جعفر و سید کاظم حجازی» از پدر بزرگوار و مادر صبور این شهدا تکریم به‌عمل آورد.
کد خبر: ۴۴۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱ - 03April 2021

تکریم مدیرکل بنیاد شهید مازندران از والدین شهیدان «حجازی»به گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «جواد یوسف‌پور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با حضور در منزل شهیدان «سید مهدی، سید جعفر و سید کاظم حجازی» با ادای احترام و تکریم به مقام شامخ شهدا، از پدر بزرگوار و مادر صبور شهیدان گلگون کفن حجازی تجلیل به عمل آورد.

حجت الاسلام یوسف‌پور با بیان اینکه تکریم و تجلیل از ایثارگران باید در برنامه مسئولان قرار گیرد، اظهار داشت: حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران موجب دلگرمی و قوت قلب مسئولین برای خدمات‌رسانی بهتر به این قشر معزز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دیدار با ایثارگران از دو جهت حائز اهمیت است، عنوان کرد: در این دیدار‌ها ضمن گفتگوی دو طرفه و سپاسگزاری نسبت به ارزش‌های معنوی ایثارگران، مسائل و مشکلات مطرح شده مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در خصوص دیدار نوروزی با جامعه ایثارگری گفت: در همین راستا در شهرستان بابل از خانواده شهیدان گرانقدر «حسن و حسین کارپیما»، همسر و فرزندان معظم شهید «رمضان رمضان‌پور» و در بهشهر از خانواده شهید «ابراهیم‌پور» دیدار صورت گرفت.

حجت الاسلام یوسف‌پور افزود: خانواده‌های شهدا بهترین عزیزان خود را تقدیم نظام کردند لذا موثرترین شیوه ادای دین به این عزیزان، خدمت، ادامه راه شهدا و تعهد به آرمان‌های آنان است که باید در جامعه به صورت یک فرهنگ گسترش پیدا کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: خانواده‌های معظم شهدا نزد خداوند متعال از اجر معنوی و ثواب بزرگی برخوردار هستند لذا با این عظمتی که آنان دارند ان‌شاءالله بتوانیم خدمتگزار واقعی برای این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها