فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد؛

کشف بیش از ۲ تن مرفین در میناب

سردار جعفری گفت: با هوشیاری و تلاش بی‌وقفه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب، قاچاقچیان در انتقال ۲ تن و ۵۲ کیلو و ۲۰۰ گرم مرفین در استان ناکام ماندند.
کد خبر: ۴۴۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳ - 04April 2021

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا جعفری» فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به توقیف محموله سنگین مرفین در شهرستان میناب اظهار داشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب با انجام کار گسترده اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر مرفین را که به‌صورت ترانزیت فعالیت داشتند، شناسایی کردند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند، سرانجام بامداد امروز با همکاری مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی چغازردی این شهرستان به ۲ دستگاه کامیون بونکر گاز مشکوک و بلافاصله خودرو‌ها را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: پس از تلاش بی‌وقفه و برش انتهای بونکر یکی از کامیون‌ها ۲ تن و ۵۲ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع مرفین که به طرز بسیار ماهرانه در انتهای کامیون جاساز شده بود، کشف شد و ۲ نفر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ دستگیر شدند.

سردار جعفری اضافه کرد: بنا به اظهار قاچاقچیان دستگیرشده، مواد مخدر کشف شده از مرز‌های شرقی کشور بارگیری شده بود و آن‌ها قصد انتقال این محموله به عسلویه استان بوشهر را داشتند که با هوشیاری و تلاش پلیس در انتقال این محموله سنگین و کم‌نظیر در کشور، ناکام ماندند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده از متهمان، تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار