بازداشت ۲۳۰ کودک فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست

باشگاه اسرای فلسطینی در گزارشی به مناسبت روز کودک فلسطینی، از بازداشت ۲۳۰ کودک توسط نظامیان صهیونیست طی سه ماه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۴۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷ - 04April 2021

بازداشت ۲۳۰ کودک فلسطینی طی سه ماه گذشتهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، باشگاه اسیر فلسطینی در گزارشی اعلام کرد که نظامیان صهیونیست از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۲۳۰ کودک فلسطینی را بازداشت کرده‌اند.

فلسطینیان ۵ آوریل (۱۶ فروردین) هر سال از طریق برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای «روز کودک فلسطینی» را گرامی می‌دارند که هدف از آن جلب توجه افکار عمومی جهان به کودک فلسطینی است که رژیم اشغالگر اسرائیل او را از ابتدایی‌ترین حقوق انسانی خود محروم کرده است.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی، باشگاه اسیر فلسطین در گزارش خود با اشاره به بازداشت ۲۳۰ کودک از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون، آورده است که بیشتر این بازداشت‌ها در شهر قدس اشغالی صورت گرفته است.

در این گزارش آمده است که اغلب کودکان بازداشتی یا به قید وثیقه و یا به شرط حبس خانگی، آزاد شده‌اند. کودکان بازداشتی همچنین در معرض بدرفتاری نظامیان صهیونیست اعم از فحش و ناسزا، بازداشت در شرایط بسیار بد و محرومیت از آب و غذا به مدت طولانی قرار گرفته‌اند.

بنابراین گزارش، حدود چهار هزار و ۴۰۰ فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در اسارت هستند که از میان آن‌ها ۳۹ نفر زن و حدود ۳۵۰ نفر هم در بازداشت اداری (بدون محاکمه) هستند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها