اولین شهید ناجا در سال ۱۴۰۰/ پلیس افتخاری با شهادتش به چند نفر زندگی بخشید

سردار حبیبی گفت: «محمدحسین دهقانی» اولین شهید سال جدید ناجا در استان فارس است که اعضای بدنش به چند بیمار نیازمند اهدا شد.
کد خبر: ۴۴۹۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲ - 05April 2021

اولین شهید ناجا در سال ۱۴۰۰/ پلیس افتخاری فارس با شهادتش به چند نفر زندگی بخشید

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «رهام‌بخش حبیبی» در تشریح این خبر اظهار داشت: ۱۲ فروردین امسال، مأموران انتظامی کلانتری «۱۸ ولی عصر» شیراز به همراه یک نفر از اعضای پلیس افتخاری حین گشت‌زنی در خیابان شهید «رادفر» به یک دستگاه موتورسیکلت که پلاک آن مخدوش بود، مشکوک شدند و دستور ایست را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقیف موتورسیکلت، در حین بررسی شماره پلاک و استعلام از سامانه پلیس آگاهی، یک دستگاه سواری دنا با این مأمور فداکار و راکب موتورسیکلت برخورد کرده و سریعاً متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این حادثه «محمدحسین دهقانی» ۳۱ ساله از اعضای پلیس افتخاری و راکب موتورسیکلت که به شدت مجروح شده و راهی بیمارستان می‌شوند، گفت: این نیروی پرتلاش و فداکار روز ۱۵ فروردین ماه در بیمارستان به شهادت رسید و اعضای پیکر مطهرش به بیماران نیازمند اهدا شد.

سردار حبیبی با بیان اینکه این اولین شهید ناجا در سال جاری است، اظهار داشت: مأموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند راننده ۴۵ساله خودرو دنا را کمتر از یک روز شناسایی و وی را دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در سوابق راننده دستگیر شده جرایمی از جمله تجاوز به عنف، حمل مواد مخدر، مشارکت در قتل و سرقت‌های متعدد به چشم می‌خورد، خاطرنشان کرد: در این‌خصوص با هماهنگی مقام قضایی پرونده تشکیل و علت و انگیزه تصادف در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی استان فارس در پایان با بیان اینکه متأسفانه حال راکب موتورسیکلت نیز وخیم است، تأکید کرد: پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت شوند، بدون اغماض و برابر قانون به شدت با آنان برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها