مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع):

عمل انقلابی و جهادی لازمه اثرگذاری شعار سال 1400 است

حجت‌الاسلام ‌«سیدامان‌الله حسینی‌صدر» گفت: شعار امسال نباید لقلقه زبان باشد، بلکه باید جامه عمل بپوشد و تحقق پیدا کند تا در زندگی مردم و مسیر پیشرفت کشور اثرگذار باشد.
کد خبر: ۴۴۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱ - 05April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه قمربنی هاشم؛ حجت‌الاسلام ‌«سیدامان‌‌الله حسینی صدر» در جمع کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع) اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، ماهِ عبودیت، بندگی و تضرع به درگاه الهی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع) افزود: آغاز و پایان سال جدید به ولادت باسعادت امام زمان (عج) مزین است و امیدواریم به برکت وجود این امام عزیز، برکات و فضایل الهی بر ملت ما نازل شود.

حسینی‌صدر در ادامه با تأکید بر رعایت تقوای الهی عنوان کرد: باید تلاش کنیم ضمن اینکه ظاهرمان نیکوست، باطن نیکویی هم داشته باشیم.

وی با ابلاغ سلامِ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به آحاد کارکنان و خانواده آنان، از زحمات و تلاش برای انجام مأموریت‌های ابلاغی به نحو احسن تشکر کرد و خواستار ادامه این کوشش و همت در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع) به مسئله انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در خرداد‌ نیز اشاره کرد و گفت: مشکلات موجود در کشور با مشارکت پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و انتخاب دولت انقلابی، جهادی و پای کار و تلاش برای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری « تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نامگذاری شده، رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه، عمل انقلابی و جهادی لازمه اثرگذاری شعار سال است، تأکید کرد: شعار سال نباید لقلقه زبان باشد، بلکه باید جامه عمل بپوشد و تحقق پیدا کند تا در زندگی مردم و مسیر پیشرفت کشور اثرگذار باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار