مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان تاکید کرد؛

ضرورت نگارش کتاب زندگینامه شهدای دانش آموز استان لرستان

سرهنگ محسن رشیدی با بیان اینکه استان لرستان 960 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: متاسفانه در خصوص شهدای دانش آموز تاکنون کار قابل توجهی انجام نشده است که لازم است که کتاب زندگینامه این شهدای نوجوان نوشته شود.
کد خبر: ۴۴۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲ - 05April 2021

کتاب زندگینامه شهدای دانش آموزاستان لرستان نوشته شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، امروز در نشستی که با مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی استان، در سالن آمفی تئاتر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان برگزار شد، اظهار داشت: با وجودی که استان لرستان نقش موثر لرستان در دوران دفاع مقدس ایفا کرد، آنگونه که در شان شهدا، رزمندگان و مردم این استان است، نقش این استان در دفاع مقدس نوشته نشده است.

وی با تاکید بر نگارش کتاب زندگینامه  و تاریخ شفاهی رزمندگان پیشکسوت و فر ماندهان لرستانی در دوران دفاع مقدس، افزود: در طی سال‌های 98 و 99 جمع کثیری از پدران و مادران شهدا در سراسر کشور از دنیا رفتند که مطمئنا گنجینه عظیمی از خاطرات فرزندان شهیدشان و دوران انقلاب و دفاع مقدس را با در گذشت این عزیزان از دست داده ایم.

رشیدی با بیان اینکه استان لرستان 960 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: متاسفانه در خصوص  شهدای دانش آموز تاکنون کار قابل توجهی انجام نشده است که لازم و ضروی است که کتاب زندگینامه  این شهدای نوجوان لرستان نوشته شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه دفاع مقدس متعلق به قشر خاصی نبوده است، عنوان کرد: بایستی به بررسی نقش روحانیت در دفاع مقدس بیش از پیش توجه شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان ضمن تشکر و قدردانی از تمامی ادارات، دستگاهها و سازمانهایی که تاکنون در روند پیشرفت ساخت موزه دفاع مقدس لرستان نقش ایفا کرده اند، تصریح کرد: از شهرداری خرم آباد انتظار اریم، در محوطه سازی،  جدول و ... موزه دفاع مقدس لرستان همکاری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار