شهید «اسماعیل یداللهی»:

خواهرانم حجاب ارزنده‌ترین زینت شماست

شهید «اسماعیل یداللهی» در بخشی از وصیت‌نامه خود خطاب به خواهرانش نوشته است: ای خواهرانم حجاب شما ارزنده ترین زینت شماست، حجاب را رعایت کنید.
کد خبر: ۴۵۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴ - 06April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، شهید «اسماعیل یداللهی» در سال 1349 در تبریز دیده به جهان گشود. وی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با آغاز دفاع مقدس راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و پس از چندی مجاهدت در راه اسلام، سرانجام در خردادماه 1365 در شلمچه به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

فرازی از وصیت‌نامه‌ شهید:

ای امت شهید پرور ایران از شما برادران حزب‌الهی و زحمت کش خواهش می‌کنم که مرا درکنار برادرم حسین یدالهی  دفن کنید. و ای امت شهید پرور از شما خواهش می‌کنم که راه شهیدان را ادامه بدهید.

وصیت به مادرم و به خواهرانم و برادرانم: حضور شما برادران و خواهرانم می‌نویسم که خواهران دلسوزم و عمخوار همیشگی ام بعد از من به هیچ وجه ناله نکنید چون برای امام حسین (ع) مهمان شده‌ام و تو ای مادرم و نور چشمم، مادر عزیزم درست است که من به تو خیلی اذیت داده‌ام و اما مادر جان بعد از من ناله نکن، اگر ناله کنی برای امام حسین (ع) ناله بکن و برای پسرت حسین یدالهی ناله کن و مرا حلال کن.

برادران عزیزم به مهدی (یادگار برادر شهیدم) بگویید که بعد از من اسلحه‌ مرا به زمین نگذارد. برادران راه مرا ادامه دهید و به جبهه بروید و ای خواهرانم حجاب شما ارزنده ترین زینت شماست، حجاب را رعایت کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار