تجدید چاپ سه کتاب‌ نوجوان مؤسسه قدر ولایت

سه کتاب مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت، ویژه نوجوانان به چاپ دوم رسیدند.
کد خبر: ۴۵۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴ - 06April 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سه عنوان کتاب مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت، ویژه نوجوانان، که با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شده‌اند به چاپ دوم رسیدند.

«بچه‌های خوب، زندگی خوب»
کتاب «بچه‌های خوب، زندگی خوب» که چاپ اول آن در سال ۱۳۹۸ انجام شده بود. این کتاب توسط علی شعیبی نگارش شده و ۵۲ شیوه و روش زندگی پیامبر اکرم (ص) را در چهار حوزه زندگی یعنی ارتباط با خدا، ارتباط با خویش، ارتباط با دیگران و ارتباط با طبیعت با زبانی ساده بیان می‌کند تا نوجوانان با الگوگیری از رفتار پیامبر اسلام (ص)، زندگی خوب و سالم و شادابی را برای خود فراهم آورند.

تجدید چاپ سه کتاب‌ نوجوان مؤسسه قدر ولایت

این کتاب در قطع خشتی، چهار رنگ و در ۶۰ صفحه و با قیمت ۳۰ هزار تومان عرضه شده است.

«جایزه‌های خدا»
کتاب «جایزه‌های خدا» در سال ۱۳۹۹ به چاپ رسیده است. در این کتاب علی شعیبی کوشیده است تا ۳۹ کار و عمل پسندیده، خوب و ارزشمند را با استفاده از آیات قرآن و کتب معتبر اسلامی استخراج و به زبانی ساده و زیبا بیان کند. خوبی‌ها و پاکی‎‌ها، شیرینی زندگی دنیا و همنشینی با خوبان در آخرت را به‌همراه خواهند داشت. این کتاب توسط دبیرخانه منابع آموزشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش (رشد) به‌عنوان کتاب مناسب تأیید و به مخاطبان معرفی شده است.

تجدید چاپ سه کتاب‌ نوجوان مؤسسه قدر ولایت

این کتاب در قطع رقعی و در ۱۱۰ صفحه، با قیمت ۲۵ هزار تومان عرضه شده است.

«مراقب جایزه‌هایت باش»
کتاب «مراقب جایزه‌هایت باش» نیز در سال ۱۳۹۹ چاپ شده و مورد استقبال قرار گرفت و اینک چاپ دوم آن عرضه شده است.

در این کتاب علی شعیبی، در نقطه مقابل کتاب «جایزه‌های خدا» ۳۰ کار و عمل ناپسند و زشت و گناه را بیان کرده و ضمن معرفی آنها، عواقب سوء و عذاب‌های خداوند را نسبت به مرتکبین آن‌ها گفته است و سعی کرده تا با توصیف آن گناهان، نوجوانان را به تفکر وادارد که نام آن رفتار‌های ناصواب را بیابند و در انتهای کتاب نیز پاسخ صحیح آن‌ها داده شده است.

تجدید چاپ سه کتاب‌ نوجوان مؤسسه قدر ولایت

این کتاب در قطع رقعی و در ۷۲ صفحه با قیمت ۲۰ هزار تومان عرضه شده است. مطالعه این سه کتاب برای ماه مبارک رمضان که ماه اجتناب از گناهان و عمل به واجبات و اعمال نیک است توصیه می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت کتاب‌ها با تخفیف ۲۰ درصدی و ارسال رایگان با تلفن‌های ۶۶۴۱۱۱۵۱-۰۹۳۵۲۳۰۰۵۶۴ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار