مدیر موسسه شهید حاج حسن تهرانی مقدم:

امنیت جمهوری اسلامی ایران در دنیا مثال‌زدنی است

حجت‌الاسلام «حمیدرضا قنبری دیناروند» گفت: امروز امنیت جمهوری اسلامی در دنیا مثال‌زدنی و غیرقابل کتمان است و بخش قابل توجهی از امنیت فعلی خصوصا در حوزه داخلی را مدیون سبزپوشان نیروی انتظامی هستیم که شبانه‌روز و با چشمانی بیدار، ایثارگرانه تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۴۵۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹ - 06April 2021

امروز امنیت جمهوری اسلامی در دنیا مثال زدنی و غیرقابل کتمان است به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «حمیدرضا قنبری دیناروند» مدیر موسسه شهید حاج حسن تهرانی مقدم، امروز (سه‌شنبه) در نشست مشترک با فرماندهان نیرو‌های مسلح استان کرمانشاه که در ستاد انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: امروز امنیت جمهوری اسلامی در دنیا مثال‌زدنی و غیرقابل کتمان است و بخش قابل توجهی از امنیت فعلی خصوصا در حوزه داخلی را مدیون سبزپوشان نیروی انتظامی هستیم که شبانه‌روز و با چشمانی بیدار ایثارگرانه تلاش می‌کنند تا مجرمان و مخلان نظم و امنیت نتوانند به هدف خود برسند.

وی افزود: وجود فرماندهی انقلابی، کارآزموده، مدبر و توانمند در نیروی انتظامی، امنیت خوبی را به مردم هدیه کرده است که باید قدر آن را بدانیم.

حجت‌الاسلام قنبری با اشاره به حرکت شتابان جمهوری اسلامی به سمت موفقیت، پیشرفت و توسعه، گفت: این حرکت شتابان به واسطه برخورداری از نیرو‌های مسلح توانمند و کارآزموده‌ای حاصل شده است که در طول ۴۲ سال پیروزی انقلاب اسلامی، فداکارانه پای نظام و انقلاب بوده‌اند.

مدیر موسسه شهید حاج حسن طهرانی‌مقدم با بیان اینکه نیرو‌های مسلح پشتوانه‌های مستحکمی برای انقلاب و نظام اسلامی هستند، گفت: به برکت حضور این نیرو‌ها، امروز مستحکم‌تر از قبل به سمت اهداف عالیه خود که برقراری عدالت و امنیت در جهان است، حرکت می‌کنیم.

وی یادآوری کرد: جمهوری اسلامی البته برای رسیدن به جایگاه رفیع امروزی شهدای عزیزی را مانند سردار حاج قاسم سلیمانی، امیر سپهبد صیاد شیرازی، حاج حسن تهرانی مقدم و اخیرا هم محسن فخری‌زاده را تقدیم کرده است.

حجت‌الاسلام قنبری ادامه داد: جمهوری اسلامی به برکت خون مطهر همین شهدا و دیگر همرزمان آن‌ها ابهت شرق و غرب را در هم شکسته و باعث عجز و ناامیدی دشمنان شده است.

وی در پایان از تلاش‌های فرمانده و کارکنان انتظامی استان در راستای امنیت بخشی به شهر شهید پرور کرمانشاه قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار