مناجات شهید «ابراهیم گل پسند»؛

خداوندا به ما قدرت صدور انقلاب به همه نقاط جهان را عنایت فرما

در فرازی از مناجات شهید «ابراهیم گل پسند» آمده است: خداوندا، انقلاب اسلامی ما را که خون بهای هزاران شهید به خون خفته و هزاران معلول است در پناه خود حفظ و به ما قدرت تداوم و صدور آن را به همه نقاط جهان عنایت فرما.
کد خبر: ۴۵۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷ - 06April 2021

خداوندا به ما قدرت صدور انقلاب به همه نقاط جهان را عنایت فرمابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، در سالروز شهادت شهید «ابراهیم گل پسند» فرازی از مناجات این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

«ابراهیم گل پسند» فرزند «گداعلی» در 15 شهریور 1338 در روستای «چافوچاه» از توابع شهرستان «رشت» به دنیا آمد و در تاریخ 17 فروردین 1363 با سِمَت مسئول واحد تبليغات و امدادگر در «ديواندره» هنگام درگيری با گروه های ضدانقلاب بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسيد.

مناجات شهید:

پروردگارا، به ما و همه مسلمانان جهان اخلاص در عمل و خدمتگذاری صادقانه و دور از هر گونه تظاهر به اسلام و مسلمین را عنایت فرموده، با تفضل و رحمت خویش ما را از شر شیاطین مصون بدار.

خداوندا، انقلاب اسلامی ما را که خون بهای هزاران شهید به خون خفته و هزاران معلول است در پناه خود حفظ و به ما قدرت تداوم و صدور آن را به همه نقاط جهان عنایت فرما.

مستکبرین شرق و غرب، به خصوص شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار را با نیروی امت مسلمان که از قدرت پر توانت سر چشمه گرفته محو و نابود گردان.

جنبشهای آزادی بخش جهان، به خصوص برادران لبنان، فلسطین، فیلیپین، اریتره و انقلاب اسلامی افغانستان و عراق را هر چه زودتر به پیروزی برسان.

پروردگارا با تفضّل و رحمت خویش شهدای این امت قهرمان را با شهدای صدر اسلام محشور فرموده به ما نیز سعادت و شهادت در راه اسلام عزیز عنایت بفرما.

خداوندا، برادران ارتشی، پاسدار و سایر قوای مسلح را که در کربلای ایران حماسه ها آفریدند و هر روزشان عاشوراست، هر چه متحد تر فرما.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها