مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی:

قرارگاه جهادگران مدرسه ساز در استان مرکزی تشکیل شد

محترمی گفت: در راستای ورود بسیج سازندگی به عرصه مدرسه سازی با مشارکت اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی قرارگاه جهادگران مدرسه ساز تشکیل شد.
کد خبر: ۴۵۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷ - 06April 2021

قرارگاه جهادگران مدرسه ساز در استان مرکزی تشکیل شد

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، «امید محترمی» مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی امروز در اولین نشست قرارگاه جهادگران مدرسه ساز با حضور مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به ورود بسیج سازندگی در عرصه‎های محرومیت‎زدایی در همه ابعاد و شناسایی‌های صورت گرفته ورود به مدرسه سازی یکی از عرصه‌هایی است که بسیج سازندگی خود را موظف به حرکت در این مسیر می داند.

وی افزود: بسیج سازندگی فعالیت در مدرسه سازی را یک نوع جهاد مقدس و ماندگار می داند، چراکه در برخی از مناطق در این مسئله خلاء وجود دارد و جهادگران بسیجی همچون عرصه های مختلف در این حوزه قطعا پیشگام خواهند بود.

محترمی اظهار کرد: امروز یکی از ماموریت های بسیج تربیت و پرورش نیرو برای آینده است که مدرسه سازی یکی از مولفه های مهم در این راستا است که قطعا جهادگران بسیجی در این مسئله همچون عرصه های دیگر خط شکنی می کنند و دستاوردهای زیادی به ارمغان می آورند.

وی بیان کرد: ورود بسیج سازندگی در عرصه مدرسه سازی علاوه بر اینکه در گسترش فضای آموزشی و تقویت نظام آموزشی، روحیه جهادی و تربیت جهادی در نسل جوان را دنبال خواهد کرد و قطعا ورود جهادگران به این عرصه علاوه بر اینکه آثار و برکات موثری به همراه خواهد داشت همچنین موج عظیمی برای تقویت این اقدام خداپسندانه به راه خواهد انداخت.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی با بیان اینکه در راستای ورود بسیج سازندگی به عرصه مدرسه سازی با مشارکت اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی قرارگاه جهادگران مدرسه ساز تشکیل شد،گفت: جهادگران متخصص در این راستا ورود پیدا خواهند کرد و بستری بسیار مناسب برای ورود خیرین در حوزه مدرسه سازی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اولویت قرارگاه جهادگران مدرسه ساز مناطق محروم استان است که به یاری خدا و مشارکت های خیرین و اداره نوسازی مدارس در آینده ای نزدیک شاهد گسترش تفکر و روحیه جهادی در حوزه مدرسه سازی و خدمت رسانی در نظام آموزشی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها