دیدار جمعی از راویان دفاع مقدس قم با خانواده روحانی جاویدالاثر «مالامیری» + تصاویر

جمعی از راویان دفاع مقدس و فعالان حوزه ایثار و شهادت استان قم، امروز با خانواده روحانی شهید مدافع حرم، حجت الاسلام «محمد مهدی مالامیری» دیدار کردند.
کد خبر: ۴۵۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶ - 06April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، جمعی از راویان دفاع مقدس و فعالان حوزه ایثار و شهادت، عصر امروز در آستانه برگزاری یادواره شهیدان «مالامیری، لطفی نیاسر و گل محمدی» با خانواده روحانی شهید جاویدالاثر مدافع حرم، شهید حجت الاسلام محمد مهدی مالامیری دیدار کردند.

در این دیدار، «مجتبی سیاری» مسئول و هماهنگ کننده تشکل‌های مردمی حوزه ایثار و شهادت در استان قم، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار کرد: شهیدان جاویدالاثر به تاسی از حضرت زهرای مرضیه (س) به شهادت رسیدند و مونس شان هم همان حضرت خواهد بود و این سعادتی بس بزرگ است.

وی افزود: شهید لطفی نیاسر مستشار نظامی بود که در ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ در پایگاه هوایی تی فور سوریه با حمله مستقیم هواپیما‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی به شهادت رسید و «شهید راه نابودی اسرائیل» نام گرفت و در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم به خاک سپرده شد.

سیاری ادامه داد: روحانی شهید مالامیری نیز در ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ در بصری الحریر استان درعای سوریه به فیض شهادت نائل آمد و جاویدالاثر شد و سنگ مزاری، یادبود این شهید والامقام در گلزار شهدای قم است.

وی تصریح کرد: علقه و انس خاصی بین این دو شهید و سردار شهید تفحص علیرضا گل محمدی که به تازگی مراسم چهلم وی برگزار شد، وجود داشت، از این رو تصمیم بر آن شد تا روز جمعه هفته جاری، یادواره‌ای به نام این سه شهید عزیز در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار شود.

«زهرا احمدی» همسر شهید مالامیری نیز در سخنانی با تاکید بر اینکه هدف ما از برگزاری مراسم شهدا باید تربیت سرباز برای امام زمان (عج) و کمک به تحقق منویات مقام عظمای ولایت باشد، ابراز کرد: جای تاسف است که برخی مراکز حوزه‌های علمیه آنچنان که باید، انقلابی و در صحنه معرفی آرمان‌های شهدا و دفاع از ولایت نیستند و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب را به درستی درک نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شهید مالامیری نخستین روحانی شهید مدافع حرم بود، افزود: خودم و فرزندان را فدایی ولایت می‌دانم، زیرا تبعیت از مقام ولایت همان مسیر اطاعت از اهل بیت (ع) و امام زمان (عج) است و مراکزی که از آن‌ها انتظار می‌رود، باید نشان دهند که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی امثال شهید مالامیری چه اقداماتی را انجام داده اند.

پدر همسر شهید مالامیری نیز در این دیدار، برگزاری یادواره شهدا در حرم حضرت معصومه(س) را مزید افتخاری بس عظیم برای خانواده های شهدا خواند و از برگزار کنندگان مراسم تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار