مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

باید زمینه تدفین شهدای گمنام فراهم ‌شود

سرهنگ امیرعباس آسمند با اشاره به اهمیت تشییع و تدفین شهدای گمنام در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: باید زمینه تدفین شهدای گمنام در فرودگاه و صدا و سیمای مرکز استان فراهم شود.
کد خبر: ۴۵۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸ - 07April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در نشست هم‌اندیشی با کارکنان این اداره‌کل با اشاره به مهم‌ترین اولویت‌های کاری سال 1400، اظهار داشت: امسال مهم‌ترین اولویت ما اجرای پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به اهمیت تشییع و تدفین شهدای گمنام در استان اشاره کرد و افزود: باید زمینه تدفین شهدای گمنام در فرودگاه و صدا و سیمای مرکز استان فراهم شود.

آسمند چاپ و نشر 60 عنوان کتاب مکتوب و تولید 20 کتاب صوتی را دیگر اولویت مهم این اداره‌کل عنوان و بیان کرد: لازم است برای تدوین کتاب‌ها با روسای سازمان‌ها و نهادهای مختلف رایزنی شود.

وی تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس را از دیگر اولویت‌های کاری سال 1400 عنوان کرد و متذکر شد: برای تکمیل این پروژه پیگیری‌های لازم از سوی مدیریت مربوطه صورت گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد همچنین خواستار تعامل با ادارات، دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استان برای پیش‌برد برنامه‌های حوزه دفاع مقدس شد.

آسمند با اشاره به اهمیت نگهداری و مرمت یادمان‌های دفاع مقدس، گفت: در این راستا لازم است جلساتی با حضور هیئت امنای یادمان‌های دفاع مقدس برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها