فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

سپاه در حوزه سلامت مردم تمام قد در میدان نبرد نقش آفرینی می‌کند

سردار «محسن کریمی» گفت: سپاه در راستای مبارزه با کرونا یار و حامی کادر بهداشت و درمان است و از همان ابتدا تمام قد برای سربازی به میدان آمدیم و امروز بر خود وظیفه می‌دانیم در حوزه سلامت و بهداشت مردم همچون میدان‌های نبرد دیگر نقش آفرینی کنیم.
کد خبر: ۴۵۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴ - 07April 2021

سپاه در حوزه سلامت و بهداشت مردم تمام قد در میدان نبرد نقش آفرینی می کند

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله ظهر امروز در آیین تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان بیمارستان های اراک گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد ولایی، مردمی و انقلابی است که در حوزه های مختلف ماموریت پاسداری همه جانبه از انقلاب اسلامی دارد و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کریمی اظهار کرد: امروز سپاه روح الله با ۲۴ قشر تخصصی به دنبال پاسداری از انقلاب و خدمت همه جانبه به مردم است که بیش از ۱۱ هزار گروه جهادی در این راستا در عرصه های مختلف به مردم خدمات موثر ارائه می دهند.

وی ادامه داد: امروز سپاه پاسداران به دنبال توانمند سازی مردم در همه حوزه ها است که با توجه به شرایط جامعه یکی از عرصه های تمرکز سپاه و بسیج حوزه بهداشت و درمان می باشد که در طول این یک سال به وضوح شاهد خدمت رسانی همه جانبه برای مقابله با بیماری و کاهش آسیب های ویروس بودیم.

فرمانده سپاه روح الله افزود: مجاهدت های سپاه و بسیج در خصوص مقابله با بیماری کرونا از همان ابتدای بیماری به وضوح اثرگذار بود که اوج این مسئله در طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی رقم خورد و امروز با توجه به شیوع موج جدید مرحله جدید طرح با قوت فعال شده است.

وی اضافه کرد: سپاه در راستای مبارزه با کرونا یار و حامی کادر بهداشت و درمان است و از همان ابتدا تمام قد برای سربازی به میدان آمدیم و امروز بر خود وظیفه می دانیم در حوزه سلامت و بهداشت مردم همچون میدان های نبرد دیگر نقش آفرینی کنیم.

کریمی گفت: سپاه پاسداران به دنبال استحکام و خودکفایی جامعه در همه ابعاد است و این قطعا با همراهی و همیاری مردم قطعا محقق خواهد شد.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران سرمایه ملی است و بزرگترین پشتوانه ملت ایران می باشد که روز به روز باید این سرمایه ارزشمند تقویت شود.

کریمی اظهار کرد: مکتب سپاه برگرفته از مکتب عاشورا و تفکر حسینی(ع) است و شخصیت ها و شهدای بزرگی همچون شهید سلیمانی در این نهاد مقدس تربیت شده اند که تا آخرین لحظات حیات برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت کردند.

فرمانده سپاه روح الله افزود: نسل جوان و انقلابی سپاه پاسداران امروز با تاسی از مکتب عاشورا و با الگوگیری از شهدای انقلاب اسلامی و مقاومت، پاسداری همه جانبه از انقلاب اسلامی را یک رسالت مهم می دانند و همه توان خود را در این راستا به میدان آورده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار