دبیر کمیته فضای مجازی کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان خبر داد؛

پرتال خبری ۶۳۰۰ شهید استان لرستان راه‌اندازی شد

سرهنگ علی رشنو از راه اندازی پرتال خبری ۶۳۰۰ شهید استان لرستان خبر داد و گفت: اخبار و اقدامات کمیته‌های بیست ودوگانه کنگره در این پرتال خبری درج خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۰۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲ - 07April 2021

پرتال خبری ۶۳۰۰ شهید استان لرستان راه اندازی شد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «علی رشنو»، دبیر کمیته فضای مجازی کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید استان لرستان، اظهار داشت: کنگره ملی شهدای لرستان سال ۱۴۰۱ در استان برگزار می‌شود که استاندار لرستان رئیس کنگره، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) دبیرکل و نماینده ولی فقیه در استان رئیس شورای سیاستگذاری این کنگره هستند.

وی افزود: ۲۲ کمیته ذیل کنگره ملی شهدا تعریف شده است که هر کدام از این کمیته‌ها اقداماتی در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این کنگره و در شان شهدای عزیز استان انجام می دهند.

دبیر کمیته فضای مجازی کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان عنوان کرد: استان لرستان در طول هشت سال جنگ تحمیلی، شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است و امروز این آرامش و امنیت را مدیون خون شهدا هستیم.

وی بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس یکی از عرصه‌هایی بود که جوانان این مرز و بوم با دفاع جانانه خود در مقابل رژیم بعث عراق پیروزی جاودانه‌ای را نصیب ایرانیان کردند، بدون شک این امر خطیر ثمره خون شهیدانی است که با شجاعت راهی جبهه ها شدند تا ستون‌های نظام اسلامی را در برابر بدخواهان و دشمنان استحکام بخشند.

سرهنگ رشنو با بیان اینکه رسانه‌ها و فضای مجازی رسالتی بزرگ در شناخت سیره و آرمان‌های شهدا به مردم و نسل جدید دارند، تصریح کرد: برگزاری این کنگره ملی فرصت مناسبی برای معرفی شهدای استان است تا فداکاری‌های شهدا و نقش آنها در تامین امنیت و آسایش مردم تبیین شود.

وی یکی از اهداف برگزاری کنگره ملی شهدای استان را زنده شدن یاد و خاطره شهدا و همچنین انتقال سیره زندگی شهدا به نسل جدید دانست و گفت: برنامه ها در سه بخش زیرساختی، تولید محتوا و انتشار تهیه و تدوین شده است؛ از اصحاب رسانه استان دعوت به همکاری می شود تا با تولیدات فاخر و در شان شهدای استان گامی موثر برای برگزاری این رویداد ملی برداشته شود.

دبیر کمیته فضای مجازی کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان با اشاره به اجرای ۲۶ برنامه توسط کمیته فضای مجازی ۶۳۰۰ شهید استان، اذعان داشت: تولید محتوا شامل تهیه عکس نوشت و پوستر، اینفوگرافیک، پویانمایی، کلیپ و مستند، اپلیکیشن و بازی اندرویدی می باشد وهمچنین جشنواره، مسابقه و نمایشگاه های مجازی ذیل این کنگره برگزار خواهد شد.

سرهنگ رشنو خاطرنشان کرد: پرتال خبری ۶۳۰۰ شهید استان لرستان راه اندازی شده و از امروز اخبار و اقدامات کمیته‌های بیست و دو گانه کنگره در این پرتال خبری به آدرس 6300shahid-lr.ir درج خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار